Hírek
22365 hír az adatbázisban
Saját dallamát alkotta meg a Mastercard
Marketinginfo.hu - 2019-02-15 14:40
Digitális

A Mastercard megújult arculata részeként saját dallamot és szignált mutat be az idei Grammy gála előtt.

Az újítás célja, hogy a kártyabirtokosok világszerte egy jellegzetes és egyedülálló dallamot köthessenek a gyors, kényelmes és biztonságos fizetéshez.

A Mastercard dallama számos helyen visszaköszön majd, a vásárlók többek között reklámokban, szignálokban, csengőhangokban is hallhatják, de a jellegzetes hang a bolti kártyatermináloknál is felcsendül majd.

"Ez a dallam új távlatokat jelent identitásunkban és fontos szerepet tölt be abban is, hogyan azonosítják majd a vásárlók a Mastercarddal történő fizetéseket a jövőben - mondta Raja Rajamannar, marketing- és kommunikációs vezérigazgató. Arra törekedtünk, hogy a Mastercard dallama világszerte egyedi és autentikus legyen, ugyanakkor különböző kultúrákhoz és zenei műfajokhoz is könnyen illeszkedjen.

A Mastercard olyan világhírű zenészekkel működött együtt a hangzás kialakításában, mint például Mike Shinoda a Linkin Parkból, aki elismerően nyilatkozott a végeredményről: "Nekem az tetszik a legjobban ebben a dallamban, hogy képes alkalmazkodni a különböző zenei műfajokhoz és áthidalja a kulturális különbségeket. Nagyszerű látni, hogy egy világmárka a zene segítségével szeretné kifejezni önmagát, és így próbálja tovább erősíteni kapcsolatát az emberekkel."

A 61. Grammy-gála előtt a Mastercard a két kategóriában is jelölt Camila Cabello segítségével, egy kreatív produkcióban mutatja be hangjelzését. A Grammy-t követően Londonban a BRIT díjátadón, majd a barcelonai Mobile World Congress során is népszerűsíti dallamait a fizetéstechnológiai cég.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Anyák napi videóüzenetek a Mastercardtól
  Áttört az elektronikus fizetés a Szigeten és Magyarországon
  Nem indulunk el kártya nélkül külföldre
  Vásárlási szokások Valentin-nap környékén
  Kiugró siker a kártyás fizetés a balatoni hajókon
  Pénztárca helyett karkötő az EFOTT-on
  Erősen kezdte az évet a mobilfizetés Magyarországon
  Hangalapú lehet a vásárlás is
  Gyerekeknek szóló fejlesztőprogram bővítését segíti a Mastercard
  A Mastercard a zene erejével hozza újra össze az embereket

További hírek ebben a kategóriában

GDPR: kevés a felkészült szervez...
Hogyan alkalmazható az automatiz...
Marketingdíjat kapott az OBH és ...
Hosszabbít ‘Az Év Honlapja...