A Bónusz Brigád visszatér az alapokhoz
Marketinginfo.hu - 2019-02-15 10:05
Kereskedelem
Csak ma, csak ennyiért - valahogy így indult 2010-ben a Bónusz Brigád magas kedvezményeivel, a legelső ajánlat az oldalon egy pálinkázásra szóló bónusz volt.
Azóta egy ajánlat helyett már több ezer lehetőséget találnak a felhasználók élmény, utazás, szolgáltatás és termék kategóriákban. Már nem is csak egy napig, hanem akár egy-két hétig is elérhető egy-egy ajánlat. A piacvezető bónuszos-kuponos oldalon viszont február 4-től minden nap egy olyan ajánlat jelenik meg Csak ma néven, ami kizárólag reggel 6:00-tól éjfélig érhető el. Aki lemarad, az kimarad.
A kuponos-bónuszos vásárlás nem újdonság: a 60-as években Amerikában a háziasszonyok fele már kuponokat lobogtatva ment az üzletekbe, ám az igazi áttörést ebben is az internet hozta el: 2008-ban a Groupon indította el a ma is működő modellt. 2010-ben, amikor a Bónusz Brigád elindult még ismeretlen volt ez a modell a hazai szolgáltatók előtt, így nem szerepelhetett túl sok ajánlat az oldalon: minden nap csupán egy új, korlátozott ideig érvényben lévő bónusz került fel.
Magyarországon ma már a lakosság 77 százaléka, mintegy 5,8 millióan használnak napi rendszerességgel internetet, a lakosság 39 százaléka vásárol a neten. A GKI Digital adatai szerint azoknak a magyaroknak száma, akik az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,2 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, jellemzően a piacvezető Bónusz Brigádot.
Vajon ma mi lesz jó áron?
A Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatásából kiderült, hogy a legfontosabb szempont vásárláskor az ajánlat ára: 74 százalék dönt ez alapján, a fiatalok körében ez az arány még magasabb. A második legfontosabb szempont a kedvezmény mértéke és a kutatás szerint a megkérdezettek 60 százaléka impulzusvásárló. Nekik, a magas kedvezményeket kereső impulzív vásárlóknak kedvez, hogy február első hetétől a piacvezető bónuszos cég visszatér a kezdetekhez: naponta egy, kizárólag reggel 6-tól éjfélig érvényes extrakedvezményes, vagy extraérdekes ajánlat fogja várni az oldal látogatóit, amit eddig még nem láthattak a Brigádon.
"A 'Csak ma' ajánlatokkal visszahozzuk a kuponozás egyik izgalmát: csak a legszemfülesebbek tudják megvenni a korábban még soha nem látott, vagy extrakedvezményes ajánlatokat" - mondta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója. "A vásárlóink szeretnek játszani, amit a Bónuszkerék sikere is mutat, amit több mint 10 ezren pörgetnek meg naponta. A Csak ma is játék az idővel, a fókuszcsoportos kutatásaink alapján szeretni fogják a vásárlóink."
Az első napok eredményei is ezt igazolják: az ajánlatok közé most először került be a Cyberjump: bónuszaira hétfőn 124 ugrálni vágyó csapott le, szerdán pedig 157-en vásároltak fogkő-eltávolítást a TG Dentál ajánlatából.
A minden nap megjelenő, reggel 6 órától elérhető ajánlatok a Bónusz Brigád teljes repertoárjából kerülnek ki: találkozhatunk élmény, utazás, éttermi, egészség vagy szépség ajánlatokkal, de konkrét termékekkel is. És persze mindig igaz lesz az is, hogy megvehető az ajánlat, de csak ma.
"A bónuszos-kuponos piac az utóbbi években a mennyiségi 50-90% kedvezmények irányából a 60% alatti kedvezmények és az egyre minőségibb szolgáltatások felé mozdult el. Több elemző is felhívta a figyelmet az egyébként is népszerű kuponozás várható rallyjára, hiszen a bónuszos-kuponos oldalak megjelenése a válságra adott reakciók egyike volt, márpedig mostanában a közgazdászok másról sem beszélnek, mint a közeledő újabb gazdasági válságról" - mondta Kaprinay Zoltán.
A 2010-ben indult Bónusz Brigád eddig már 31 milliárd forintot spórolt meg a magyaroknak, decemberben az oldal forgalma elérte a rekordnak számító 610 millió forintot.
Kapcsolódó cikkek:
Hibás árak a webshopban
Mit fogadtak meg a magyarok 2019-re?
Karácsony a Bónusz Brigád szerint
A Bónusz Brigád a legjobbak között
Mozgalmat indított a Bónusz Brigád
78 partnerét díjazza a Bónusz Brigád
5 éves a Bónusz Brigád
Újrapozicionálta magát a Bónusz Brigád
Profitál a Bónusz Brigád
|