Hírek
23502 hír az adatbázisban
Megérkezett a Milka Dark Milk
Marketinginfo.hu - 2019-02-14 18:39
Márkák

Európában az elsők között, a németországi bevezetéssel egy időben piacra került a Milka exkluzív táblás tejcsokoládéja, a Milka Dark Milk.

Az új termék 40%-os kakaó tartalommal az étcsokoládé gazdagságát és intenzitását ötvözi a Milka alpesi tejcsokoládé lágyságával. A Milka Dark Milk hazánkban három ízvariánsban került a boltok polcaira: az eredeti táblás csokoládé mellett mandulás és sós-karamellás ízben.

Piackutatások igazolják, hogy az emberek koruk előre haladtával egyre inkább kedvelik a magasabb kakaótartalmú, sötét csokoládéfajtákat. Azonban a piacon elérhető étcsokoládék túlságosan keserűek, és hiányoznak bennük a tejcsokoládéknál megkedvelt finom, lágy ízek. "Örülünk annak, hogy a Milka Dark Milkkel valódi fogyasztói igényt tudunk kielégíteni, a kétfajta csokoládé különleges ötvözésével - mondta Réti Zsófia, a Milka magyar, cseh és szlovák piacokért felelős Senior Brand Managere. "Az új szegmens egyébiránt a Milka számára egy új célcsoportot - a negyvenes korosztályt és idősebbeket - is megszólít, s e tekintetben is jelentős mérföldkő a Dark Milk megjelenése." - tette hozzá Réti Zsófia.

Mint valamennyi Milka termék, a Milka Dark Milk is 100% alpesi tej felhasználásával készül. Az extra kakaó mellett ez is szavatolja a tejcsokoládé lágyságát, finomságát. Az új termék megjelenése rendkívül elegáns, a sötétebb dizájn s az aranyszínű betűk vizuálisan is kiemelik a Dark Milket a meglévő Milka szortimentből.

A Milkát forgalmazó Mondelez Hungária a terméket teljes körű marketingkommunikációval támogatja 2019 márciusától. A negyven éven felüli célcsoport eléréséhez olyan csatornákon jelenik meg a márka, amelyek a leginkább relevánsak e korosztály számára. Ennek része az önálló Dark Milk TV reklám és az erős, célcsoport-specifikus digitális megjelenés. E csatornák mellett influencer és PR kampányt is indít a márka, hogy minél többen megismerjék és megszeressék a Milka különleges új csokoládéját.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Csekk helyett tej
  Milka jégkrémeket von ki a forgalomból a Spar
  Átadták a Besweet Csokoládémanufaktúrát
  Egymásra hangolt énekesek és ízek a Milka új kampányában
  Valós érzelmek a Milka plakátokon
  A Milka BTL kampánya
  Székesfehérvári Milka az egész Európában
  Társasjáték a Milkától
  A Milka legújabb promóciója
  Hokimeccsen kampányolt a Milka
  Élménydús kampány a Milkától

További hírek ebben a kategóriában

A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...
Ismét díjazták a Borsodi Sörgyár...