Hírek
21511 hír az adatbázisban
Erősen kezdi 2019-et a Starbucks
Marketinginfo.hu - 2019-02-14 13:30
Reklám

A Starbucks karakteres, mégis lágy ízű eszpresszóval szélesíti kávékínálatát, az új különlegesség januártól elérhető a kávézólánc üzleteiben.

"A kávé több mint egyszerű ital. A kávé közösséget formál, kapcsolatokat teremt, felejthetetlen élményeket nyújt. A Starbucksban ezzel a szemlélettel készítjük el az italokat, és ennek megfelelően minden csészénél a teljességre, tökéletességre törekszünk" - mondta el a Starbucks filozófiájáról Kerek Fanni, a márka brand managere.

Az új Blonde Roast kávét is ebben a szellemben alkotta meg a kávézólánc, ugyanakkor kiemelt figyelmet szentelt annak, hogy az új alapkávé a mindennapoknak is tökéletes kiegészítője legyen. A Blonde Roast lágy ízvilága valójában egy igazi energiabombát rejt, amellyel akár a sötétebb téli napokat is gördülékenyebben, lendületesebben vesszük.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Nestlé és a Starbucks megállapodtak
  A Starbucks és az Alibaba stratégiai megállapodást kötött
  Starbucks siker az Instagramon
  Ismét bővül a Starbucks Magyarország
  Sajtos Frapuccino a Starbucks-tól
  Starbucks kiadású cipő a Nike-tól
  Egyre népszerűbb az Order&Pay a Starbucksnál
  Kávéscsészékből karácsonyi installáció

További hírek ebben a kategóriában

Nőkkel definiálja újra a NŐ szó ...
A K&H új reklám spotja
Cappy új ízekben és új köntösben
'A reklámköltések tavalyi növeke...