Hírek
21640 hír az adatbázisban
A L’Oréal ismét a vállalati fenntarthatóság globális vezetője
Marketinginfo.hu - 2019-02-12 16:50
CSR

A L'Oréal egyike annak a két vállalatnak, akik "A" minősítést kaptak mindhárom a CDP által meghatározott területen - klímaváltozás elleni küzdelem, vízbiztonság és az erdők védelme.

A L'Oréal az első és egyetlen vállalat a világon, amely három egymást követő évben "AAA" besorolást kapott .

A CDP a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét a hozzá beérkező adatok alapján A-tól D-ig osztályozza. Évente 6 800 vállalat szolgáltat számukra adatokat, ezeket értékelik azt vizsgálva, hogy milyen hatással van környezetünkre a cégek tevékenysége. A L'Oréal egyike annak a két cégnek, amelyek "A" minősítést kaptak mindhárom, a CDP által meghatározott területen. Ez az eredmény elismeri a L'Oréal kiemelkedő erőfeszítéseit, amivel a vállalat hozzájárult a klímaváltozás kockázatainak csökkentéséhez, elősegíti az erdőirtás visszaszorítását, illetve támogatja a fenntartható/felelőségteljes vízgazdálkodáshoz kapcsolódó fejlesztéseket.

Jean-Paul Agon, a L'Oréal elnök-vezérigazgatója az eredmény kapcsán elmondta:
"Ismét nagy megtiszteltetés a L'Oréal számára, hogy "A" minősítést kaphatott a CDP három rangsorában. A L'Oréal az első és egyetlen vállalat a világon, amely három "A" besorolást kapott most már három egymást követő évben. A fenntarthatóság izgalmas módon ösztönzi kutatásainkat, innovációinkat és működésünket. Megerősíti elkötelezettségünket munkavállalóink és a közösségek iránt. A L'Oréal csapatai, akik nap mint nap elkötelezettek világszerte, büszkék lehetnek erre az elismerésre, amely megmutatja a L'Oréal erős elkötelezettségét a változások felé vezető úton egy fenntarthatóbb modell felé és bátorít minket arra, hogy tovább és gyorsabban jussunk el a jelentős környezetvédelmi kihívások legyőzéséhez, amelyekkel a világ ma szembenéz."

Paul Simpson, a CDP vezérigazgatója így nyilatkozott: "Gratulálunk minden vállalatnak, akik felkerültek a CDP "A" listájára ebben az évben. Ahogy a környezeti hatásoknak az üzleti életre gyakorolt súlyossága egyre inkább nyilvánvalóvá válik, ezek azok a vállalatok, amelyek azt tűzik ki célul, hogy megoldásokat nyújtsanak, új piaci lehetőségeket ragadjanak meg és növekedjenek a fenntartható gazdaságba való áttéréssel egy időben. Sürgősen fokoznunk kell a környezetvédelmi tevékenységeket, minden szinten, annak érdekében, hogy teljesítsük a Párizsi Megállapodás céljait és a Fenntartható Fejlődési Célokat (SDG-k). Nyilvánvaló, hogy az üzleti világ lényeges szereplő ebben az átmenetben és az "A" lista vállalatai elhivatottak arra, hogy lényegesen hozzájáruljanak ezekhez a célokhoz."




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A CDP Brüsszelben harmadszor ismerte el a L’Oréalt
  A bőr pH-értékének mérése L'Oréal-lal
  A L’Oréal Magyarország egyik legjobb munkahelye
  Newsweek zöld rangsor: első a L’Oréal
  A L’Oréal-UNESCO ösztöndíj
  Megveszi a L’Oreal az IT Cosmetics-t
  Marketinges hallgatókat vár a L’Oréal innovációs versenye
  Új szépségnagykövet a L’oreal-nál
  Lezárult a L’Oréal ügye
  Egymilliárd eurót akart keresni a neten a L’Oreal

További hírek ebben a kategóriában

Nagy sikerrel zárult a MÁV negye...
Együttműködik a MÁV és az Erzséb...
A Cordia az idei Tihanyi Félmara...
A Tesco ismét támogatja a helyi ...