Hírek
21994 hír az adatbázisban
Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
Marketinginfo.hu - 2019-02-12 14:20
Digitális

Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövő marketingeseit.

A Digital Masters egy hónapon átívelő képzése a marketingszakemberek digitális tudásfejlesztését és a fiatal marketingesek digitális szakemberré válását szolgálja. A tavaszi kurzuson 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok, amelyre maximum 40 fő jelentkezhet. A képzés ideje alatt a résztvevők folyamatosan kérhetik mentoraik iránymutatását. A Digital Masters digitális marketing akadémia 2. évfolyamát a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a POSITIVE by Hinora Group közösen szervezi.

A Digital Masters képzés szervezői azzal a céllal hívták életre az akadémiát, hogy a marketingben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat a marketingtevékenységet végzők egy képzéssorozat keretében naprakészen, átfogóan megismerhessék, valamint elsajátítsák. Az akadémia olyan digitális mestereket kíván képezni, akik kreatív megoldást jelentenek egy szervezet online marketingjére.

"Minden szervezet, vállalat, illetve márka számára egyre fontosabb, hogy csapatában tudhasson olyan online marketing szakembereket, akik nem csak lekövetik a digitális világban rejlő, folyamatosan változó lehetőségeket, hanem a gyakorlatban is képesek alkalmazni a digitális szaktudást. Valamint minden marketinges számára fontos, hogy naprakész és használható digitális tudással rendelkezzen, képben legyen az aktuális trendekkel, és azokat a napi munkája során is használni tudja. Bármilyen iparágban is dolgozzon a marketinges szakember (akár megbízói - akár, ügynökségi oldalon), a digitális transzformáció részét kell képezze munkájának. Ehhez adjuk meg a tudást és a szakmai stabilitást akadémiánk képzési programjának segítésével" - mondta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.

A Digital Masters specialitása a mentor program; az akadémia résztvevői szakmai mentorok segítségével és vezetésével saját projekteken dolgozhatnak a képzés ideje alatt, vizsgafeladatként pedig olyan anyagot kell összeállítaniuk és prezentálniuk, amely meghatározza jövőbeni online marketingtevékenységüket.

A digitális marketing akadémia tavaszi, négynapos kurzusán (dátumok: 2019. április 12., 26., május 3., 10.) 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok. A képzés hatékonysága miatt maximum 40 fő jelentkezhet.

A Digital Masters partnerei között idén is megtalálható a Microsoft, amely a helyszín biztosítása mellett elszánt a hazai vállalatok és szakemberek digitális tudásának fejlesztésében, az UNIQA Biztosító, amely mint a Cherrisk digitális platform alapítója elhivatott a digitális termékek és szolgáltatások népszerűsítésében, valamint a POSITIVE by Hinora Group, amely a hazai marketingszakma fejlesztésének elkötelezett támogatójaként az MMSZ-szel közösen a rendezvény társszervezője.

(x)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mesterkurzust indít az MMSZ
  Hiánypótló szaktudás és értékes szakmai kapcsolatok a Digitális Mesterkurzuson
  Digitális mesterkurzust indít az IAB Hungary és a MAKSZ
  Vezetői mesterkurzus indul
  Kurzus a gerillamarketingről és a prezentálásról
  Mesterkurzus befektetőknek
  Két új képzés a Reklámakadémia szervezésében
  Önértékesítési mesterkurzust szervez a Reklámakadémia

További hírek ebben a kategóriában

Még biztonságosabb a Balaton Sou...
Go live! a fesztiválszezonra
Adathordozóink megsemmisítése (x...
Virtuális kölyökkutya segít a gy...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...