Hírek
21946 hír az adatbázisban
A Republic Group lett az Allee lead ügynöksége
Marketinginfo.hu - 2019-02-11 14:29
Reklám

A nyár folyamán többen is harcba szálltak az Allee bevásárlóközpont kreatív ügynökségéért folyó tenderén, illetve a januárban indult kampány kivitelezéséért.

A 21 éves ügynökség egy igazán nívós együttműködéssel indítja a 2019-es évet is. Budapest egyik meghatározó központja, az Allee újrapozicionálás céljából pályázatot hirdetett a hazai ügynökségek körében.

Az integrált kampány során online és offline megjelenések, új rendezvények és együttműködések is a kommunikációs stratégiai célokat fogják támogatni. A bevásárlóközpont látogatói 2019 folyamán új márkaüzenettel, jelentős, a komplexumot is érintő változásokkal találkozhatnak, melyhez egy eddigitől eltérő, új irányvonalat kellett meghatározni.

"A fogyasztói szokások és elvárások változása miatt egyre fontosabbá válik, hogy egy bevásárlóközpont élmény szinten is ki tudja szolgálni a vásárlókat. Olyan megoldásokat kerestünk, melyek kivételes helyként pozicionálják az Allee-t, ami többet nyújt, mint egy bevásárlóközpont és központi helyet foglal el nem csak a kerület, de a vásárlók életében is." - Berzevici Rita marketing vezető, Allee.

A tender harmadik, s egyben utolsó körében a jelentkezők közül került ki győztesen a Republic Group az #alleem kampányával. Az "alleem" kifejezés utal Újbuda erős összetartására, az ott élők és a bevásárlóközpont viszonyára, akik számára az Allee nem csupán egy pláza, hanem az ő saját helyük, otthonuk meghosszabbítása. A kutatásokból is kirajzolódott, hogy egy kimondottan lojális vásárlókörről van szó az Allee esetében. A kampány vizuális elemei az ő szemszögükből mutatják meg a sokszínű kínálatot, egy-egy vásárlói karaktert megidézve a rájuk jellemző színekkel.
"A koncepció lényege, hogy erősítsük a személyes kapcsolódást a vásárlók és a bevásárlóközpont között, és érzelmi kötődést építsünk ki a környezet és a vásárlók között, így hozva közelebb az Allee-t a célcsoportnak tekintett 28-40-es korosztályhoz." - Márton Szabolcs kreatívigazgató, Republic Group.

Az ügyféligényeket már 100 fővel kiszolgáló ügynökség feladata lett az Allee komplett arculatának, a márka pozíciójának, valamint a fogyasztói elköteleződésnek magasabb szintre emelése.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Pilkington és a Republic Group folytatja a közös munkát
  Közel 1000 fiatal vett részt a Katona kezdeményezésében
  A FINO legújabb kampánya
  A Republic Group és a STABILO közös kampánya
  Az UNIQA és a Republic Group közös kampánya
  A Republic Group-ot választotta a Párisi Udvar
  A Republic Group nyerte meg a Cerbona tenderét
  Prémium ügyfelekkel erősített a Republic
  Elismerték a Republic Groupot Londonban

További hírek ebben a kategóriában

A reklámajándékok így támogatják...
Csapágy, szimering, seeger gyűrű...
A Geometry díjnyertes kampánya
Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénz...