Hírek
21253 hír az adatbázisban
Új Marketing és trade marketing igazgató a HEINEKEN Hungáriánál
Marketinginfo.hu - 2018-12-27 12:41
Karrier

2019. január 1-től Balogh Barbara személyében új felsővezető irányítja a HEINEKEN Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét.

Balogh Barbara 2010-ben csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához mint Heineken márkamenedzser, később Soproni Senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a HEINEKEN holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben.

HEINEKEN-es pályafutása során hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával.

"Balogh Barbara személyében egy innovatív, tapasztalt kollégával bővül a HEINEKEN Hungária vezetősége, mind marketing területen, mind pedig a vállalatcsoportnál komoly tapasztalatokat szerzett, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat sikerének még magasabb szintre emeléséhez" - mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Magyar komló a Heinekenben
  Új vezérigazgató a HEINEKEN Hungáriánál
  Józanságra buzdít a Heineken és az ORFK
  A HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya
  Egyetemisták csökkentik a Heineken ökolábnyomát
  Új pénzügyi igazgató a HEINEKEN Hungáriánál
  Új marketing és értékesítési igazgatók a HEINEKEN-nél
  Zab Gábor a Heineken Hungária új marketingigazgatója

További hírek ebben a kategóriában

alh Az otthoni iroda a jövő?
2019-01-17 14:21
Üzletfejlesztési igazgató a 1080...
Új vezetővel erősít a Toman Diet
Nagy Mihály a Continental csopor...
Új közép-európai igazgatót nevez...