Hírek
21144 hír az adatbázisban
A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-11-29 12:17
PR

Megjelent az első Magyarországon készült, esettanulmányon alapuló Instagram marketing szakkönyv, az Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához.

A formabontó könyvben négy szakember, Babanics Írisz, kkv marketing tanácsadó, Heinrich Dorka, kkv PR tanácsadó, Csató Zsuzsi, fotós és vizuális tanácsadó, valamint Kovács Laci, Instagram szakértő nemzetközi marketing trendeknek vetettek alá egy induló vállalkozást - kizárólag az Instagramon.

"Az egész projekt ötlete még tavasszal fogalmazódott meg bennünk. Már ismertük egymást, dolgozunk is együtt, és mindannyiunkat érdekelt, hogyan lehetne azokat a tippeket és trükköket alkalmazni az instán, amikről már olvastunk nemzetközi forrásokban. Nyáron több szabadidőnk volt, ebben az időszakban a legegyszerűbb saját kezdeményezéseken dolgozni, ekkor vágtunk bele a tanulmányba. A projekt gyorsan kinőtte magát: eredetileg csak egy esettanulmányt terveztünk írni, de arra jutottunk, hogy az eredményeket egy kézikönyv formájában osztjuk meg szélesebb közönséggel. Így jutottunk el a hobbi-projekttől egészen a könyvig." - meséli Babanics Írisz.

A könyv kezdő instázóknak és már gyakorlott üzleti felhasználóknak is hasznos tudást tartogat. Az alapok megismerése és a nemzetközi trendek bemutatása után az olvasó megismerkedhet az ideális üzleti insta fiók elemeivel, amelyet a négy szakember a saját területén keresztül bemutatva tár az olvasó elé.

A könyv további részében megismerhetjük az induló vállalkozást, amelynek egyetlen kommunikációs csatornája az Instagram. Ezt követően részletes betekintést nyerhetünk az alkalmazott módszerekbe, eszközökbe, amiket a csapat a két hónapos vizsgálat során vetett be a siker érdekében.

"Igyekeztünk minél több eszközt és aktuális trendet letesztelni. A könyvünk egyedisége is ebben rejlik, hogy az információk frissek és a leírtak azonnal alkalmazhatóak. Ráadásul mindezt hazai környezetben tettük, amire eddig még nem volt példa." - mondta Heinrich Dorka.

Laci szerint: "Egy üzleti Instagram fiók eredményessége sok mindenen múlik. Például nem elég, ha jók a képek, de nincs ütős szöveg hozzá. Az sem vezet sikerre, ha különösebb koncepció nélkül, véletlenszerűen posztolunk. Mind a négyünk tudása és eszköztára kellett ahhoz, hogy megvalósíthassuk a projektet, és felfuttassuk a vállalkozás Instagramját. Az Instagram elsőrangú üzleti kommunikációs csatorna lehet, csak tudnunk kell megfelelően használni."

A könyv további egyedisége, hogy a mellékletek egy weboldalon kaptak helyet, ahol az adatok, a forrásanyagok és az ajánlott irodalom mellett a könyv birtokosai egy Instagram-kickstart segédletet is kapnak, ami megkönnyíti az első lépéseket egy üzleti insta fiók létrehozásához.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
  Egymillió vállalat a Facebook Blueprinten
  A Facebook dróton rángatja a cégeket
  BMW siker az Instagramon
  Instagram focijáték a Kentucky Fried Chicken-től
  Összejött az Instagram és az out-of-home média
  Starbucks siker az Instagramon
  Így mutatkozott be az Aldi Süd az Instagramon

További hírek ebben a kategóriában

s Sándor Imre PR-Díj 2018
2018-12-07 12:38
Mikulás vonatokkal, állomási ren...
Mikulás HÉV-ek közlekednek decem...
Aranydíjat kapott a Danubius egé...
1700 diáknak ad munkát az Év Fia...