Hírek
21144 hír az adatbázisban
Aranydíjat kapott a Danubius egész estés szakmai élményprogramja
Marketinginfo.hu - 2018-11-29 11:07
PR

A Danubius Hotels Group áprilisban megrendezett Szakmai Titkaink Éjszakájára általános- és középiskolás diákokat vártak.

A 14 állomás interaktív programjain keresztül tették vonzóvá számukra a turizmus-vendéglátás szakmát egy egész estés szállodai barangoláson keresztül, amelyet arany díjjal ismert el az idei HR KOMM Award neves szakemberekből álló zsűrije.

A tavaszi rendezvény helyszínét biztosító Danubius Hotel Flamenco Executive Chefje, Altbäcker György a konyha kulisszái mögött kalauzolta a résztvevőket, és mutatta meg többek között azt is, hogyan készül naponta 8000-10000 sütemény a vendégek részére, a Gundel Étterem felszolgálói flambírozott Gundel-palacsintát tálaltak, és beavatták az érdeklődőket a dekantálás rejtelmeibe. Bechmann György, vezető cukrászmester "Az év GastroDesign Kávézója" címet elnyert Zsolnay Kávéházat képviselte, a helyszínen megelevenedő desszertkülönlegességei hamar a program legfelkapottabb állomásává tették a kitelepülést. Ám nem időzhettek itt egész este azok, akik még a Danubius Hotel Gellért által életre hívott Gasztro Szabaduló Szobában is próbára akarták tenni logikai képességeiket a képzeletbeli Niedermüller bárónő ellopott nyakékének történetére épülő tematikus teremben. Az édes pillanatok után pedig a keserű készítési fortélyait leshették el Horváth Dánieltől, a Danubius Hotel Helia Éttermi Igazgatójától, elmondása szerint "Négy mondatban olyan dolgokat meséltünk a kávéfőzésről, amiket egy laikus fogyasztó nem igazán tudhat, de a Szakmai Titkaink Éjszakája után a jelenlévők már tudják, mire kell figyelni egy tökéletes espresso lefőzésekor".

Mivel a szállodák világa összefonódik a pihenéssel és regenerálódással, így természetesen a fitness és wellness témakörök sem maradhattak ki, a Danubius Hotels Group margitszigeti szállodáinak munkatársai a gyógyító hatású krémekből, egészségmegőrző kezelésekből adtak ízelítőt.

A vendégek különleges kéréseiből a vállalat PR managerei, és Nagy Gábor, a Hilton Budapest Front Desk Supervisora is összegyűjtöttek egy színes csokorra való izgalmas történetet. "Minden várakozásomat felülmúlta a résztvevő diákok létszáma és az a hatalmas lelkesedés és érdeklődés, amit tapasztaltam részükről" - tette hozzá.

"Nekünk házigazdáknak is szuper volt, hogy kimozdított minket a komfortzónánkból az esemény, és betekintést adhattunk mindabba, amiért annyira lelkesedünk minden nap" - mondta az esemény végén Balogh Sándor, a Danubius Hotel Flamenco Éttermi Igazgatója.

Az idei HR KOMM Award zsűrije minden bizonnyal nemcsak a szakmai eseményt, de az azt összefogó employer branding stratégiát, azaz a Danubius Hotels Group Munkatársi Értékprogramját is elismerte az aranydíjjal, amelyet Kőnig Erika Kommunikációs Igazgató és Szentléleky-Szabó Ágnes PR Manager vettek át a szállodavállalat képviseletében.

A rendezvény szervezésében az Aon Magyarország Kft. működött közre.

"A Szakmai Titkaink Éjszakája programban kiemelt partnerünk volt a Budapesti Vendéglátóipari és Humán Szakképzési Centrum. Közös célunk, hogy a vendéglátást és idegenforgalmi szakmát népszerűsítsük a pályaválasztás előtt álló diákok körében. Ehhez pedig még mindig az a rég bevált módszer a legjobb, hogy példát mutatunk, hogyan tudjuk mi magunk szeretettel és örömmel végezni a munkánkat." - összegezte Kőnig Erika.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Év GastroDesign Kávézója
  Új gyerekbarát szállodát nyitott a Danubius
  Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group
  Elektromos töltőállomások a Danubius-nál

További hírek ebben a kategóriában

s Sándor Imre PR-Díj 2018
2018-12-07 12:38
Mikulás vonatokkal, állomási ren...
Mikulás HÉV-ek közlekednek decem...
A Facebook-marketing a múlt, az ...
1700 diáknak ad munkát az Év Fia...