Hírek
23088 hír az adatbázisban
Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-11-26 15:48
Mobilmarketing

2018 november 27-én jelenik meg Magyarország első olyan Instagram marketing könyve, amely dokumentálja a tervezés, kivitelezés minden lépését, akárcsak az adatokat és eredményeket, mindezt kendőzetlenül.

A formabontó szakkönyv négy szerzője, Babanics Írisz, kkv marketing tanácsadó, Heinrich Dorka, kkv PR tanácsadó, Csató Zsuzsi, fotós és vizuális tanácsadó, valamint Kovács Laci, Instagram szakértő nemzetközi marketing trendeknek vetettek alá egy induló vállalkozást - kizárólag az Instagramon.

"Mivel üssük el az időt ezen a nyáron? - fogalmazódott meg bennünk a gondolat 2018 tavaszán. Mindannyian tudni akartuk, hogy a sok tipp és trükk, amit olvasunk, vagy alkalmazunk az instán, az mennyire működik a valóságban. Így kezdtünk bele egy nyári hobbi-projektbe, amiben egy induló kkv Instagram fiókját építettük fel a nulláról, és közben mindent mértünk, amit csak mérni lehet. A projekt gyorsan beindult, mindannyian nagyon szerettük csinálni. Egyszer csak elrepült a nyár, mi pedig annyi tapasztalatot gyűjtöttünk, hogy gondoltunk egy nagyot és növeltük a tétet: megírtuk ezt a könyvet." - olvasható a könyv előszavában.

Az Instagram, mint marketing eszköz egy olyan új terület, ahol magyar nyelven még kevés szakirodalom elérhető. A most megjelenő Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához című könyv egy különleges és valóban hiánypótló alkotás, ami minden marketingesnek és kkv cégvezetőnek hasznos olvasmány, hiszen valós esettanulmányon keresztül mutatja be a legújabb trükköket és tippeket, amelyeket a szerzők kipróbáltak, leteszteltek és most bemutatják az eredményeket a nagyközönség számára is.

A könyv hivatalos bemutatója november 27-én lesz, egybekötve egy azonnal gyakorlati tudást is adó mini-tréninggel, illetve panelbeszélgetéssel.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tippek profi Instagram Storykhoz (x)
  Jön a hideg, viselj stílusos fejfedőt! (x)
  Kevés hazai márka lát fantáziát az Instagram tévében
  A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
  Összejött az Instagram és az out-of-home média
  Több lesz a reklám az Instagramon
  Felfutóban a mobil közösségi élet

További hírek ebben a kategóriában

Megfontolandó dolgok telefonszer...
A Fitpuli nyerte a 2019-es Start...
Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben