Hírek
23556 hír az adatbázisban
'Keresd a hazait!' nyereményjáték
Marketinginfo.hu - 2018-11-26 13:47
Promóció

A Médiaunió Alapítvány az idei évben a "Hazai minden előtt!" elnevezésű kampányával hívja fel a figyelmet a magyar termékek fogyasztásának fontosságára.

A kampány célja többek közt a hazai élelmiszerek iránti vásárlási kedv növelése. A jelenleg is futó kampány részeként az alapítvány nyereményjátékot hirdet "Keresd a hazait!" elnevezéssel, amivel a vásárlók játszva támogathatják a magyar gazdaságot, miközben jó minőségű, biztonságos élelmiszerhez jutnak.

Amikor hazai élelmiszer mellett tesszük le voksunkat, a hazai mezőgazdaságot és feldolgozóipart támogatjuk, hozzájárulunk a vidéki fejlesztésekhez és az élelmiszer-választék növekedéséhez, mindemellett kivesszük a részünket a munkahelyteremtésből. A Médiaunió Alapítvány idei nyereményjátéka a hazai élelmiszerek tudatos keresésére és felismerésére buzdít.




Hogyan ismerjük fel a hazait?

A "Keresd a hazait!" nyereményjátékban minden olyan, 18. életévét betöltött magyar állampolgár részt vehet, aki 2018. október 15. és 2019. január 10. között hazai üzletben, kiskereskedelmi forgalmazás keretében legalább egy magyar terméket vásárol. A hazai árucikkek kiválasztásában különböző jelölések segítik a vásárlókat. Azokban az esetekben, amikor a termék címkéjén Magyarország szerepel származási helyként, vagy ennek megfelelő logó/védjegy, vagy magyar cég van feltüntetve gyártóként, az élelmiszer hazainak minősül, tehát annak blokkjával és a www.keresdahazait.hu weboldalra való regisztrációjával a vásárló részt vehet a nyereményjátékban.

Keresd a hazait!

Magyar élelmiszer vásárlása esetén a vásárló könnyedén regisztrálhat és feltöltheti adatait, valamint a vásárolt termék blokkján lévő AP kódot a vásárlás időpontjával együtt. Több vásárlás blokkjának, vagyis több AP kódnak a feltöltése esetén növelhető a nyerési esély. A nyertesek közt egy 200 000 Forint értékű Erzsébet utalvány-csomagot, valamint öt darab, 25 000 Ft értékű Darnóhús húsipari termékből álló kosarat, és öt darab, 10 000 Ft értékű Mizo tejipari termékekből álló kosarat sorsolnak ki a játék kiírói.

Bár a magyar élelmiszerek kiváló minősége és szigorú ellenőrzése eddig is arra ösztönözhette a vásárlókat, hogy hazai termékeket válasszanak, most még inkább érdemes odafigyelni a vásárlás során, ezzel is támogatni a hazai ipar fejlődését.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Játékos tanulás – a legjobb unaloműző játékok (x)
  A McDonald’s hazai termelői, nemzetközi piacokon
  18 ezer tonna magyar dinnyét értékesít a Tesco
  A Praktiker ajánlja a Magyar Terméket
  A hazai dinnye fogyasztását népszerűsítő kampány indult
  Kizárólag hazai dinnye a Lidl-ben
  Újjáéleszti a hazai komlótermesztést a HEINEKEN
  A vidékfejlesztési programok ellenére is stagnál a hazai élelmiszeripar

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t