Hírek
21241 hír az adatbázisban
A Libri karácsonyi adománygyűjtő programja
Marketinginfo.hu - 2018-11-20 11:52
CSR

A Libri 2018-ban a mesék és az adományozás fontosságára hívja fel a figyelmet.

Karácsonyi kampányában arra kéri az olvasóközönséget, hogy adományozzanak könyveket, és ezzel tegyék boldogabbá több ezer gyerek karácsonyát, hogy a mese, az olvasás öröme mindenkihez eljusson.

A Libri minden évben több ezer könyvet adományoz hátrányos helyzetű, rászoruló és beteg gyerekeknek, és idén szeretné az olvasóközönséget is bevonni az adományozás örömébe. Ezért 2018-as karácsonyi kampányában arra kér mindenkit, hogy ha rejtőznek olyan gyerekkönyvek a könyvespolcaik mélyén, amelyekkel szívesen okoznának örömet idén karácsonykor rászoruló gyerekeknek, hozzák el őket országszerte felállított adománygyűjtő pontokhoz. A Libri 30 helyen, az úgynevezett Libri Mesepontokon gyűjti a felajánlott könyveket november 5. és december 9. között. Az így összegyűlt könyveket még karácsony előtt - kiegészítve 3000 saját ajándékkönyvével - alapítványok segítségével juttatja el olyan intézményekbe, ahol gyerekeknek tud általuk segíteni.

A kampányt bolti promóció egészíti ki, ami a mesék fontosságára, a meseolvasás örömére hívja fel a figyelmet, és aminek keretében a Libri egy klasszikus mesegyűjtemény díszkiadásával, Hans Christian Andersen történeteivel kedveskedik vásárlóinak bolthálózatában és webáruházában, kizárólag a karácsonyi időszakban, limitált példányszámban.

Az adományozási akció arra hívja fel a figyelmet, hogy mindenki megérdemel egy belépőt a mesék varázslatos világába. Adományozni jó, mesét adni pedig talán a legjobb, hiszen ezek a történetek egy másik világba repítenek el minket, és megtanítják a gyerekeknek, hogy mi a jó és rossz, így keretet adnak a világ értelmezéséhez. - mondta el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline kommunikációs és marketing igazgatója.

A kampány kreatív elemei Andersen világába kalauzolnak el minket, az ő meséinek kulcsszereplői köszönnek vissza ránk a plakátokról: Hüvelykpanni, a rendíthetetlen ólomkatona és a hókirálynő. A kampányban az Andersen-karakterek a fő hívóelemek. Ezzel a Libri azt kívánja hangsúlyozni, hogy mesék nélkül szürkébb a világ, és hogy a mesék segítenek eligazodni a világban a gyerekeknek és a felnőtteknek egyaránt. Mesék nélkül lehet létezni, de nem érdemes, ezért fontos közös célul kitűznünk, hogy ezt a csodát mindenki átélhesse.

A mesék segítő erejét bizonyítják Boldizsár Ildikó meseterapeuta írásai is, amiket a Libri weboldalán követhetnek az olvasók. A cikkek segítségével a szakember a mesék történetébe vezeti be az olvasót, bemutatva azok mélyebb rétegeit, valóságát, mindennapjainkra gyakorolt hatását.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Minden második ember adakozott idén
  Megnyílt az adományokat fogadó Add tovább! ház Debrecenben
  A Libri-Bookline és a Spar lettek az év kereskedői
  Új adományozási programot dolgozott ki a Libri
  Átalakul a Libri-Shopline
  A Libri tulajdonába került a Jelenkor Kiadó
  Egy cégcsoportban a Libri, a Bookline és a Shopline
  Közös cégcsoportba kerül a Libri és a Bookline
  A Libri is a PayPal megoldását használja
  Ismét közönségszavazást szervez a Libri

További hírek ebben a kategóriában

Milyen hatással van a farmer a b...
A Tesco 43 millió adag élelmisze...
Stratégiai megállapodást kötött ...
Egyszerre 3 alapítványnak gyűjt ...