Hírek
23526 hír az adatbázisban
Limitált ünnepi kollekció a Nespresso-tól
Marketinginfo.hu - 2018-11-07 09:02
Reklám

A Nespresso idén a neves belsőépítésszel, India Mahdavival együttműködve alkotta meg ünnepi kínálatát, a párizsi ínyencségek által ihletett Limited Edition kávékollekciót.

Mahdavi minden alkotására úgy tekint, mint a divatvilág egy kifinomult darabjára, így jellegzetes stílusa a Nespresso Variations kávék pasztellszínein és játékos formáin is azonnal felismerhető. A két különleges ízesítésű és egy nem ízesített kávéból, valamint a limitált példányszámban készülő kiegészítőkből Mahdavi olyan kollekciót állított össze, ami egyaránt tűzbe hozza a kávé és a dizájn szerelmeseit.

"Szerettem volna egy kis ábrándozással megfűszerezni a Nespresso világát, úgy tervezve meg az új kapszulákat, hogy azok az égen úszó felhőkhöz hasonlóan megmozgassák a képzeletet, első pillantásra felidézve az emberekben a finomságok képét," mesélte a művész, akinek sikerült érzelmekkel és gyengédséggel gazdagítania a kávé funkcionális és urbánus univerzumát. "Olyan kapszulákat szerettem volna, amelyek már ránézésre is ízletesek, és azonnal beindítják az emberek fantáziáját." - mondta India Mahdavi.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kávé a világűrből
  George Clooney a legújabb Nespresso kampányban
  A Nespresso hazai újrahasznosítási programja
  A kávé és a csúcsgasztronómia találkozása
  Az étterembe járók 83 százaléka igényli a jó minőségű kávét
  Nespresso a fenntarthatóságért
  Jönnek az új, limitált kiadásu Nespresso-k
  Nespresso interaktív gasztronómiai kiállítása
  Egyedi grafikával jönnek az ünnepi Nespresso-k

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...