Hírek
23502 hír az adatbázisban
Dominál a pénzügyi szektor a márkaépítésben
Marketinginfo.hu - 2018-10-26 13:42
Márkák

Idén harmadik alkalommal adták át a BrandExcellence elismerést, amely az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj.

Az immáron 18. alkalommal megrendezett BrandFestival-on, hiánypótló díjjal jutalmazták a tudatosan építkező márkákat.

Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG, OTC és pénzügyi szolgáltató márkát tartalmazó listából a GFK 100 fős ismertség-kedveltség mérésből a Brand Excellence kutatócsoport választotta ki a szektorok legismertebb és legkedveltebb márkáit. Az FMCG és OTC márkáknál a kutatócsoport figyelembe vette még az elmúlt két év penetráció, volumen- és a lojalitás változási adatokat is. A végeredménynél a listák TOP 3 márkáinak eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozta a szakmai zsűri.

A GFK minden esteben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítja a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik.

A díjazotttak:

360° BrandExcellence díj:
 
  • Pénzügyi szektor: OTP BANK
  • OTC: BÉRES
  • FMCG: FANTA


Online BrandExcellence díj:
 
  • Generali Biztosító


Online BrandExcellence különdíj:
 
  • Budapest Bank


A szakmai zsűri tagjai:
 
  • Dr. Fazekas Ildikófőtitkár,Önszabályozó Reklám Testület
  • Oláh Alexandradigitalis vezető,Republic Group
  • Dr. László Géza igazgató, Superbrands Magyarország
  • Dr. Berkes Péter szakmai igazgató, BrandFestival
  • Vágvölgy Mihály managing partner, DeepInsight
  • Papp-Váry Árpád PhD. Budapest Metropolitan Egyetem Dékán, Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar Szakvezető, Kereskedelem és marketing szak;
  • Göbölyösné Mátrahegyi Annakiadóvezető, médiapiac Kft.
  • Turcsán Tünde Commercial Director CPS, Gfk





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Digitális követeléskezelési szolgáltatást indított a Számlázz.hu
  Újra nyit a Brand Tester Park
  Vállalati márkaépítésben a jelöltek és az ügyfelek elégedettsége
  Social Index 2018: 354 márka nyomában
  A Szakma Sztár Fesztivál
  Az évtized legjobb éve lehetett a tavalyi
  Monica Lewinsky a BrandFestivalon
  Az influencer marketing trendjei a BrandFestival-on
  A BrandFestival csökkenti az ökológiai lábnyomát
  BrandFestival: trendek, amik a jövőt formálják
  Szupersztár edzőzseni a BrandFestivalon
  Újabb sztárelőadó a BrandFestivalon
  A valaha volt legerősebb BrandFestival előadói line-up
  BrandFestival: trendek, amik a jövőt formálják

További hírek ebben a kategóriában

A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...
Ismét díjazták a Borsodi Sörgyár...