Hírek
23581 hír az adatbázisban
Újratölthető kávéscsészék az OMV-nél
Marketinginfo.hu - 2018-10-25 13:52
CSR

Eldobható papírpohár helyett újratölthető porcelánbögréből is kávézhatunk októbertől az OMV VIVA-töltőállomásokon.

Az Európai Unió adatai szerint évente közel 35 millió tonna csomagolásból származó papírhulladék keletkezik Európában. A magyarok átlagosan fejenként több mint 90 kilogramm papírt használnak el éves szinten, amibe beletartoznak az eldobható papírpoharak is. Az OMV VIVA kávézókba betérő vendégek maguk is hozzájárulhatnak a környezet megóvásához egy újratölthető kávésbögre megvásárlásával. Az októbertől 3 és 4 deciliteres kiszerelésben is elérhető, kerámiából készült különleges bögrék követik a VIVA kávéspoharak szín- és stílusvilágát. A környezetbarát kerámiabögrék az ország mind a 113, VIVA kávézóval rendelkező töltőállomásán megvásárolhatóak.

Október folyamán a környezetvédelem kifizetődik, mivel ingyen fogyaszthatják első kávéjukat azok, akik kerámia kávésbögrét vásárolnak az OMV VIVA kávézókban.

"A különleges kávéélmény mellett a természetvédelem is kiemelt szempont vásárlóink számára, akik sok esetben elvitelre kérik kedvenc italukat." - mondta Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója. "A "Mi többet nyújtunk" márkaígéretünknek megfelelően vásárlóink a jövőben nem csupán az általunk nyújtott változatlan minőséget élvezhetik kávéfogyasztáskor, de a környezetterhelést is csökkenthetik a kerámiabögrék használatával."

Az OMV a minőség mellett igen nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra is. 2016-ban vezette be saját kávémárkáját, a VIVA kávét, mely nemcsak kiváló minőségű olasz pörkölésű kávéból készül, hanem kizárólag méltányos kereskedelemből származik, azaz FAIRTRADE minősítéssel rendelkezik. A kerámia kávésbögrék bevezetésével a vállalat most újabb lépést tesz a környezet megóvásáért.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az OMV ultragyors elektromosautó-töltő hálózatot épít ki Magyarországon
  A gyorsbevásárlások száma az OMV benzinkutakon
  A feketét választják a magyar autósok
  A Costes étterem nyári szendvicskollekciója az OMV-töltőállomásokon
  Partnerségi megállapodást kötött az OMV és Michelisz Norbert
  Bővült az OMV magyarországi hálózata
  Nemzetközi díjat nyert az OMV hazai kampánya
  Folytatódik az OMV könyvprogramja
  Kávés promóciót tart az OMV
  A presszókávé a magyar autósok kedvence
  További SPAR express-eket nyit az OMV

További hírek ebben a kategóriában

Több mint 35 millió forintot ado...
Az idei Adni Öröm! karácsonyi ad...
Év végi díjeső és tudatos felelő...
24 millió forintnyi adomány a LI...