A Hasbro Magyarország budapesti mindennapokra szabott kampányának célja, hogy felidézzék az emberekben a Monopolyzás örömét.
Mindenki ábrándozott már arról játék közben, hogy igaziból is megveszi a Vörösmarty teret vagy a teljes hazai vasúthálózatot. Vagy hogy legalább békávézás közben történik vele valami nagyon jó, mert húzott egy szerencsekártyát.
A Hasbro és az ACG legújabb outdoor kampányában ez utolsó most bárkivel megtörténhet: a járókelők országszerte szerencsekártyákba futhatnak bele a legkülönbözőbb felületeken - mélygarázsoktól kezdve plázákon át a pályaudvarokig. Minden felületen az adott helyszínre reflektáló szerencsekártya-üzenettel.
Ráadásul a Széna téri villamosmegállót embernagyságú Monopoly szerencsemezővé alakította át az ügynökség. Az itt elhelyezett különleges citylight poszterből bárki saját szerencsekártyát húzhat. A kihúzható kártyákon olvasható szövegek kifejezetten a budapesti tömegközlekedési szituációkra vonatkoznak. A legszerencsésebbek pedig egy kupont szerezhetnek, ami kedvezményes Monopoly-vásárlásra jogosít fel a résztvevő játéküzletekben.
A Hasbro Magyarország és az ACG közös koncepciója nyerte el az idei Arany Penge Fesztivál JCDecaux Innovate versenyének első helyezését, amellyel nemcsak a különleges installációhoz kaptak felületet, de lehetőséget kaptak, hogy országszerte kihelyezzék a további, konkrét megjelenési helyszínekre reflektáló Monopoly szerencsekártyás plakátokat.