Új, elsősorban a közösségi médiára építő kreatív reklám- és PR megoldással kezdődik a CIB Bank digitális átállásának kommunikációja.
Az országos kampány központi gondolata az idő, valamint a köré épülő viszonyrendszerünk. Az oknyomozó kisfilmek főszereplője, Ráskó Eszter humorista az utca emberét hívja segítségül, hogy felkutassa a választ az időt érintő talán legfőbb kérdésre: vajon hogyan hozhatjuk ki belőle a legtöbbet és ebben hogyan tudnak a CIB Bank innovációi segíteni.
"A digitális átállás talán legfőbb célja, hogy megkímélje az embereket a személyes ügyintézés időrabló részeitől. A bankfiókokkal ellentétben a CIB Bank online szolgáltatásai non-stop nyitva vannak, gyorsan és egyszerűen használhatók, hogy a lehető legtöbbet hozhassuk ki az időnkből. Az összes fejlesztésünk ebbe az irányba hat, pl. megújult honlapunk vagy a mobilalkalmazásban megjelent új funkciók, köztük a telefonszám alapján történő átutalást lehetővé tévő #withPAY is. Folyamatosan haladunk tovább, és hamarosan az új ügyfelek számára is megnyitjuk a teljesen online személyi kölcsön igénylés és az online számlanyitás lehetőségét, hogy már kapcsolatunk elején időt spóroljunk azoknak, akik csatlakoznak a bankhoz" - mondta Szinai Ádám, a CIB Bank PR- és marketingkommunikációs vezetője.
Ráskó Eszter humorista ezúttal nem a színpadon áll és mesél, hanem kamerával és mikrofonnal indul bevetésre. A szokatlan expedíción csak úgy röpködnek a poénok és a provokatív kérdések, a válaszokból pedig sok minden kiderül. Egyebek között az, hogyan osztja be idejét az elfoglalt üzletember, mi a trükkje a gyerekkel sorba álló apukának, vagy járnak-e postára a digitális bennszülöttek. Megismerhetjük a sportos anyuka, Túróczi Réka és a konyhafőnök Wossala Rozina trükkjeit is. A CIB Bank azonban még tovább ment, és elindította a nagy Időbevallás-kutatást is, amelyből végre megtudhatjuk, mivel töltik idejüket a magyarok világhálón innen és túl.
A kampány online eszközökből és interaktív tartalmakból építkezik. A közösségi média csatornák közül a Facebook kapott nagyobb hangsúlyt, ahol organikus és hirdetéssel támogatott videós és animált posztok, valamint infografikák is megjelennek. A kampányt célzott PR aktivitások támogatják, valamint annak későbbi szakaszában online médiumok médiafelületein is találkozhat majd a közönség a videókkal. A koncepción és annak megvalósításán az Ogilvy Group, az Uniomedia és az MFuture Hungary dolgozott.