Hírek
21139 hír az adatbázisban
Pr-Oscart nyert a Noguchi
Marketinginfo.hu - 2018-09-19 15:26
PR

A Noguchi Porter Novelli idén két kampánnyal került fel a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) Golden World Award shortlistjére, és az egyikkel meg is nyerte a "pr-Oscarként" ismert elismerést.

Az LG-nek kidolgozott OLED TV-bevezető kampány, a "Mint kép a falon" a világversenyen elhozta a legjobb termékbevezetés kategória díját.

A Noguchi másik pályázata, a Coca-Cola Magyarországnak fejlesztett ismeretterjesztő-szemléletformáló kampány, az élelmiszercímkék megértését támogató Okoscímke program az élelmiszer és ital kategóriában került a világ legjobbjai, a 176 döntős pályázat közé.

"Nagyon örülünk és büszkék vagyunk rá, hogy elnyertük a Noguchi történetének hetedik Golden World Awardját," mondta Szántó Balázs, a Noguchi ügyvezető partnere. "Tizennyolcadik éve indulunk a világ egyik legrangosabb pr-versenyén, édes teher, hogy erről úgy emlékezünk meg: új polcot kell csináltatnunk a büszkeségfalra. Köszönjük a bizalmat a Coca-Cola Magyarországnak és az LG-nek, és köszönöm a remek munkát a kampányokat kidolgozó kollégáimnak."




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Három érem a Noguchi-nak
  PR-Oscart nyert a Noguchi
  Kiss Huba visszatért a Noguchi-hoz
  Arany Sabre-t nyert a Noguchi
  A Noguchi lett a Nespresso pr-támogatója
  A Noguchi-val kommunikál az Unilever
  Invitel megbízás a Noguchi-nak
  A Noguchival szerződött az OMV

További hírek ebben a kategóriában

s Sándor Imre PR-Díj 2018
2018-12-07 12:38
Mikulás vonatokkal, állomási ren...
Mikulás HÉV-ek közlekednek decem...
A Facebook-marketing a múlt, az ...
Aranydíjat kapott a Danubius egé...