Hírek
22762 hír az adatbázisban
A PlayIT a Café-vel együttműködik
Marketinginfo.hu - 2018-09-17 10:57
PR

A Café Communications szakemberei a saját kutatáson alapuló márkaépítéssel, kommunikációs stratégia és kreatív koncepció megalkotásával segíti a csapatukat a jövőben.

"A PlayIT nagyot fejlődött az évek során. Büszkék vagyunk arra, amit elértünk, ugyanakkor azt is tudjuk, hogy a márkakommunikáció és PR területeken vannak hiányosságaink. A célcsoportunk igényei, évről-évre egyre gyorsabban változnak, és már nem csak lekövetés szintjén kell lépést tartanunk. Fontos, hogy olyan módon és megoldásokkal újítsuk meg a PlayIT márkát, amely mind a partnereinknek, mind a látogatóinknak érezhető minőségi változást jelent. A Café, már az első találkozásunktól kezdve olyan javaslatokkal és ötletekkel állt elő, amelyekkel teljesíthető az a célunk, hogy a PlayIT pár éven belül Európa egyik legismertebb Gamer-IT rendezvénye legyen." - hangsúlyozta Csanda Gergely, a PlayIT főszervezője.

A PlayIT a magyarországi gamer kultúra egyik alapköve immár hét éve. A játékostalálkozó évről évre tízezreket mozgat meg Budapesten és egyre több vidéki nagyvárosban is. A rendezvényeken a látogatók testközelből ismerhetik meg és próbálhatják ki a játékipar és a technológia legújabb trendjeit. A kiadók mellett olyan impozáns nevekkel találkozhatunk a kiállítók között, mint pl. az Xbox, Microsoft, Asus, PlayStation, Nintendo, a szórakoztatóipart képviselő HBO vagy éppen a célcsoport szívéhez közel álló egyéb márkák, mint a Chio, a Zing Burger, vagy a Monster.

"Az elmúlt években több gaming fókuszú kampányon dolgoztunk már ügyfeleinkkel, így tisztában vagyunk a témában rejlő potenciállal. Ezért különösen örültünk, amikor a MEEX megkeresett minket, hogy segítsünk nekik a PlayIT márka megújításában. Nagy felelősség, de egyben hatalmas megtiszteltetés is egy piacvezető márka kommunikációján dolgozni, különösen egy ilyen előremutató iparágban. Büszkék vagyunk rá, hogy mi kaptuk a megbízást, mert így kollégáink egyéni motivációit tudjuk összehozni az évek alatt felszedett célcsoport specifikus tapasztalatinkkal." - mondta Varga Gábor, a Café Communications stratégiai és digitális vezetője.

A két cég együttműködésének első állomása a novemberi budapesti PlayIT rendezvény kommunikációja lesz.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Café Reklám Zrt. megalapította a Café Kötelék Alapítványt
  Új társ-kreatív-igazgató a Café Communications-nél
  Új operatív vezető a Cafénál
  A Cafésok lettek a legjobbak az idei Young Drummers-en
  Novemberben újra XBOX ONE PlayIT Show lesz Budapesten
  Közösen folytatja a Café és a Be Social
  Két új nemzetközi ügyfelet szerzett a Café Communications

További hírek ebben a kategóriában

Miért fontos a csengő a biciklin...
A bérraktározás világa (x)
Neked is fejtörést okoz a követk...
Az ipari gáztűzhelyek használata...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...