A MediaCom nyerte a Mars megbízását
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-09-12 14:22
Márkák
A GroupM került ki győztesként a Mars tenderén, így a MediaCom dolgozhat az FMCG-piac egyik legjelentősebb szereplőjének médiatervezési és -vásárlási megbízásán.
A megbízás a márkatulajdonos portfóliójának zömét érinti, és 2019 januárjától él. A tenderen a GroupM mellett az Omnicom és a Publicis indult.
A MediaCom ezt megelőzően a médiatervezésért globálisan felelt, míg a médiavásárlást több mint 20 piacon látta el a Mars megbízásából, többek között Mexikóban, Kanadában, Ausztráliában és Hollandiában. A MediaCom Magyarország eddig is négy ország - Csehország, Magyarország, Románia, Szlovákia - stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért felelt.
A tender nyomán a Mars a RECMA adatai alapján 1,4 milliárd font értékű globális megbízás egészét a MediaComnál konszolidálja, azaz az ügynökséghez kerül az amerikai és a kínai médiavásárlás is. A feladatot a MediaCom a GroupM szolgáltatása, a GroupMW keretében látja el, melynek lényege, hogy az ügynökség széles körben támaszkodhat a GroupM és a WPP ügynökségek erőforrásaira a kimagasló eredmények elérése érdekében.
A döntés már annak az átalakításnak az eredménye, amely a Mars marketing- és médiatevékenységét érinti. A hirdető célja, hogy az insightok, az innováció és az invesztíció révén szerezzen versenyelőnyt a folyamatosan változó kereskedelmi piacon. Ennek érdekében a Mars növekvő hangsúlyt fektet az adat területre, valamint az új kreatív- és tartalmi modellekre.
"Mindhárom ügynökségtől friss és elgondolkodtató megközelítéseket láthattunk, ami a tender során további inspirációt adott ahhoz, hogy merjünk bátrabbak lenni. A GroupM olyan működési modellt kínált, amely a döntéshozatalunk középpontjába helyezi az adatot, hatékony erőforrásfelhasználást tesz lehetővé, és gyorsabbá teszi a folyamatainkat" - mondta el Rob Rakowitz, a Mars globális médiaigazgatója.
"25 éves kapcsolatra építünk, és immár - a GroupMW-s kollégákkal közösen - a Mars médiavásárlását is mi végezzük, valamint az adat és az analitika területért is ügynökségünk felel. Ez azt jelenti, hogy megbízható médiapartner tudunk lenni a világ egyik legjelentősebb hirdetője számára" - tette hozzá Stephen Allan, a MediaCom globális elnök-vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek:
A Mars a nemek közti egyenlőségért és az előítéletek megszüntetéséért áll ki
Turisztikai megbízást nyert a MediaCom
Mémbisztró a MediaComnál
Új vezető a Mars-nál
A MediaCom a COMvergence üzletszerzési listája élén
Az adidas a MediaComot választotta
A MediaCom nyerte a Shell globális médiaügynökségi megbízását
Új köntösben a Snickers, Twix és Mars csokoládék
A Coca-Cola Mediacom-ot választott
25. évfordulóját ünnepli a Mars Magyarország
A “Segíts a menhelyeknek” kampány a Marstól
A Mars lett Európa legjobb munkahelye
Újra a Mediacom a Rossmann tender győztese
Digitális tendert nyert a Mediacom
|