Hírek
21139 hír az adatbázisban
Egymásra hangolt énekesek és ízek a Milka új kampányában
Marketinginfo.hu - 2018-09-11 16:04
Reklám

A kampány célja a penetrációnövelés és a fiatal célcsoport megszólítása, éppen ezért a fókuszban maga a dal és a hozzá készült videoklip áll.

Ez a kampány a Mondelez életében igencsak egyedi és bátor megmozdulásnak számít, hiszen nagyon ritka az, hogy egy ilyen kaliberű márka egy szinte alig brandingelt tartalomra építi a teljes kommunikációját. A márka képviselőinek nem titkolt szándéka, hogy ez által azt a fogyasztói réteget is elérje finomra hangolt üzeneteivel, akik különösen érzékenyek a klasszikus reklámtevékenységre.

A film színvilágában teljes mértékben igazodik a két termék arculatához, hiszen mind a megjelenített eszközök, mind a hátterek kizárólag Milka lila és Oreo kék színekben pompáznak. A termék megjelenítése ezen kívül minimális, játékos formában történik. Érdekesség, hogy a videóban feltűnik az eredeti lemez is, egy kis színbéli csavarral. További kulisszatitkok és érdekességek a werk videóból derülnek ki.

A 360 fokos kampány fő platformja az online tér: a klasszikus hirdetések mellett, kreatív, a klip részleteit felhasználó videóbannerek és Youtube hirdetések is készültek. Emellett Spotify-on megjelenő reklámokkal, országszerte kihelyezett hangos CLP-kel, instore plakátokkal és szórólapokkal, valamint televíziós megjelenésekkel is találkozhatnak majd a fogyasztók.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Valós érzelmek a Milka plakátokon
  A Milka BTL kampánya
  Székesfehérvári Milka az egész Európában
  Társasjáték a Milkától
  A Milka legújabb promóciója
  Hokimeccsen kampányolt a Milka
  Élménydús kampány a Milkától
  Gyengédséggel hálózza be az országot a Milka

További hírek ebben a kategóriában

A Cafésok lettek a legjobbak az ...
Debütál a cukormentes W.K. Kello...
George Clooney a legújabb Nespre...
A reklámhordozók termékdíjának 3...