Hírek
22762 hír az adatbázisban
Digitális kommunikációs üzletágvezetőt igazolt a fps
Marketinginfo.hu - 2018-09-10 17:37
Karrier

Keszte Dóra újonnan csatlakozott az fps ügynökséghez - a Virgo csoport tagjához -, mint a digitális kommunikációs üzletág vezetője.

A több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkező marketingkommunikációs szakember korábban olyan nagy, többnyire nemzetközi márkák integrált (digitális) kommunikációján dolgozott, mint McDonald's, SPAR, Nestlé, Tchibo, Vatera, Danone, Kraft Foods/Mondelez (Milka, Sport szelet, Győri Édes), Raiffeisen, Bonafarm csoport (Mizo, Pick), Parmalat, OTP Bank, MOL, Centrál Média/Sanoma (Nők Lapja C@fé) stb.

Keszte Dóra a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karán szerzett közgazdász marketinges diplomát. Karrierje során megfordult az OMD Hungary-nél, dolgozott a Café Médiában, ügyfélkapcsolati igazgatóként a Neo Interactive-ban, legutóbb pedig a Core Digital-ban munkálkodott partnerként és client service director-ként.

Dóri feladata az fps ügynökség digitális szolgáltatás portfóliójának további erősítése, alapvetően digitális termékek márkaépítése, különféle kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele, illetve az fps ügynökségen belül a márkakommunikációs és integrált, digitális ökoszisztéma szemlélet további edukációja.

"Régóta ismerem az fps-t, sok sikeres projekten dolgoztam velük korábban. A mostani váltásom érték alapon született és bízom benne, hogy hosszú távra szól. Az erős IT háttérrel, emberközpontú gondolkodásmóddal (ideértve a digitális termékek felhasználóit, a munkatársakat és az üzleti partnereket egyaránt) és kiváló szakemberekkel rendelkező fps ügynökségen belül minden nap örömteli kihívás. Miközben magam is sokat tanulhatok a digitális tervezés projektekről, legújabb technológiákról, módszertanokról, rendkívül motivál az az értékteremtésre törekvő és bátran kísérletező légkör, ami nap, mint nap körülvesz a cégen belül. Izgalmas kísérlet egy ilyen, design és fejlesztési gyökerekkel rendelkező ügynökség digitális kommunikációs üzletágát vezetni, építeni. Azt gondolom, ez a felállás egészen egyedülálló a hazai piacon."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Újradefiniálta az ingatlan brandinget az fps

További hírek ebben a kategóriában

Női elnök a Joint Venture Szövet...
“Home office” vagy t...
Vezetőváltás a hazai Siemensnél
Mi a különbség a távmunka és a h...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...