Öt éve a MOM Parkkal indult kizárólagos együttműködés, de azóta már a Shop Mark és az EuroCenter hirdetési felületeit is az ügynökség kezeli. Portfóliójukhoz tartozik a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. összes médiafelülete, ezenkívül irodaházakban, bevásárlóközpontokban is szerveznek sikeres promóciókat.
Az indoor helyszínek iránt nő az érdeklődés
"A plázák jelentősége hirdetési felületként, napról napra érezhetőbben értékelődik fel. A köztéri lehetőségek szűkülnek, a szabályok egyre szigorúbbak, és a politika elég sokat elvett a köztértől" - mondja Lakfalvi Lívia, a Viva! Promóció kereskedelmi vezetője. Az ügyfelek figyelme elfordul a közterekről, és az indoor helyszínek felé irányul. "A pláza azért egy nagyon jó terület, mert óriási a látogatószám, ami mögött nagy arányban fizetőképes kereslet található. A Blaha Lujza téren sokkal több ember megy át, mint pl. az Árkádban, de míg egy köztéren az iskolások, a nagymamák, a környéken élők is átsétálnak, addig egy plázába leginkább azok mennek be, akik vásárolni szeretnének. A hirdetők így azokat tudják megcélozni a bevásárlóközpontokban a molinókkal és más látványos felületekkel, akik nagy valószínűséggel meg is tudják vásárolni a termékeiket" - teszi hozzá Lakfalvi Lívia.
Szolgáltatást adnak, nemcsak felületet
"Mi vagyunk az elsők, akik kizárólagos szerződést kötöttünk egy bevásárlóközponttal" - emeli ki Vörös Tibor, a cég értékesítési vezetője. Ez azért volt nagy lépés, mert a plázák korábban saját maguk értékesítették a hirdetési felületeiket. A hirdető betelefonált, és vagy tudott, vagy nem tudott ajánlatot szerezni.
"Nálunk ehelyett egy szolgáltatáscsomagot kap az ügyfél. Nagy eséllyel felvesszük a telefont, vagy visszahívjuk az érdeklődőt, és 24 órán belül válaszolunk az emailekre. Tisztában vagyunk azzal, hogy mit és mennyiért lehet hirdetni, minden információ a rendelkezésünkre áll. A még hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében egy "plázaspecialistát" delegáltunk Czentár Tímea személyében, aki több éves tapasztalattal rendelkezik a helyszíneket, eszközöket, lehetőségeket illetően. Az ügyfélnek leginkább megfelelő felületeket javasolunk, az ajánlatunkban pedig már szerepel a gyártási költség, a kihelyezés költsége, stb. A rendelkezésre álló információk összegyűjtése megkönnyíti az ügyfél számára a döntést. Néhány napon belül tudni fogja, mennyi pénzre lesz szüksége, és milyen időszakra tervezzen".
2018-ban különösen népszerűek az irodaházakban bonyolított promóciók. Egy kampányba átlagosan 10 irodaházat vonnak be egy roadshow keretében. Bár közvetlenül csak néhány ezer embert szólítanak meg, ők a célcsoport aktív tagjai, akik nagy eséllyel költenek is a nekik ajánlott termékekre, mondja Lakfalvi Lívia. "Itt egyáltalán nincs reklámzaj, az irodaházakban dolgozók pedig nagyon nyitottak. Elfogadják a kínált termékmintákat, regisztrálnak a tesztvezetésekre, sőt, hajlandóak akár az ebédidejükben 20 percet egy autó kipróbálására fordítani. Visszajönnek, és hozzák magukkal a kollégáikat, ajánlják nekik a lehetőségeket."
A Viva! promóció folyamatosan bővíti a promócióknak otthont adó irodaházak körét, ezenkívül fitnesztermekben, éttermekben, játszóházakban és Media Markt hálózatban is értékesít médiafelületeket. Az ügynökség kizárólagossággal kezeli a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. összes médiafelületét: a BGYH Zrt-vel kötött exkluzív szerződésüknek köszönhetően újra szervezett keretek között lehet hirdetni a budapesti strandokon és gyógyfürdőkben A3, A5, B1 és CLP méretű plakátokon és az öltözőkben, egyedi megjelenési lehetőségekkel is.