Hírek
23591 hír az adatbázisban
A JCDecaux együttműködő partnere volt az Országos Mentőszolgálatnak
Marketinginfo.hu - 2018-09-04 13:31
Outdoor/indoor

A Városligetben szombaton megrendezett Mentőnap nemcsak a mentődolgozók ünnepe volt, hanem a szakemberek segítségével bárki elsajátíthatta az életmentés helyes lépéseit.

Az eseményen Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára és Nagy Anikó egészségügyért felelős államtitkár is jelen volt. Köszöntőt mondott továbbá a rendezvényt citylight plakátokkal népszerűsítő cég, a JCDecaux Hungary Zrt. társ-vezérigazgatója, Szelei Szilárd is.

"A Mentőszolgálat munkatársai nap mint nap életeket mentenek az utcákon, ott ahol a JCDecaux reklámfelületei is vannak. Cégünk elkötelezett a társadalmi felelősségtudatot erősítő kampányok iránt, hiszen az utcabútorok működtetésén túl célunk az, hogy ezeken a felületeken elhelyezett plakátokon keresztül tájékoztatást, vagy akár útmutatást is nyújtsunk az embereknek, hogyan tudnak segíteni a bajba jutott társaikon"- mondta Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója. Hozzátette, hogy legközelebb például Bécsben vannak olyan citylightjaik, amelyek egyik felében defibrillátor készülék van elhelyezve. Ezek vészhelyzetben azonnal aktiválhatók és a citylight felülete digitális kijelzőként működik, ami a készülék használati útmutatóját mutatja.

A világ első számú out of home hirdetésekkel foglalkozó vállalatcsoportjának magyar leányvállalata a rendezvény népszerűsítéséhez citylight kampánnyal járult hozzá, amelynek keretében augusztus második felében 100 db plakátot helyeztek ki, illetve vállalták azok nyomdai megvalósítását.

Rétvári Bence beszédében kiemelte, hogy a mentődolgozók anyagi és munkakörülményei jelentősen javultak az elmúlt években, valamint kitért arra, hogy milyen fejlesztések, illetve milyen mértékű béremelés valósult meg a OMSZ munkájának támogatása céljából.

A JCDecaux Hungary Zrt. immár harmadik alkalommal működött együtt - az idén fennállásának 70. évfordulóját ünneplő - Országos Mentőszolgálattal. A közös munka először tavaly, az életeket mentő Szív city mobilapplikáció népszerűsítő kampányával kezdődött, majd az országos defibrillátor-térkép megalkotását segítő kampány támogatásával folytatódott.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hugo Boss a citylightokon
  Okosplakátok magyar fejlesztés segítségével
  Életmentő kampány a véradásért
  Ismét novellaíró pályázatot hirdet a JCDecaux
  A csokoládé egy gombnyomásra
  Ingenico – JCDecaux adománygyűjtő citylight
  Országos kampány a szegedi újszülöttmentőknek
  Összefogott a JCDecaux és a Golden Hands Service
  Ötperces novellák a busz- és villamosmegállókon
  Álljon meg egy novellára! – pályázatot hirdet a JCDecaux

További hírek ebben a kategóriában

Mi minden készíthető famintás al...
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmá...
Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...