Hírek
23526 hír az adatbázisban
Nőtt a Tiffany negyedéves profitja
Marketinginfo.hu + MTI - 2018-08-28 13:04
Márkák

Nőtt a Tiffany & Co ékszerház negyedéves profitja, elsősorban kínai és amerikai eladásainak a bővülésére.

A New York-i székhelyű ékszeripari vállalat kedden azt közölte, hogy a pénzügyi második negyedévében, a július végével zárult három hónapban az adózott eredménye éves összevetésben 26 százalékkal 145 millió dollárra emelkedett.

Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 1,17 dollár lett, nagyobb az elemzői várakozások átlagában szereplő 1,01 dollárnál.

A negyedéves bevétel 12 százalékkal, 1,1 milliárd dollárra nőtt, felülmúlta a várt 1,04 milliárd dollárt.

A Tiffany bevétele Észak- és Dél-Amerikában 8 százalékkal 475 millió dollárra nőtt, az ázsiai és csendes-óceáni térségben 28 százalékkal 301 millió dollárra emelkedett, Japánban 11 százalékkal 155 millió dollárra, Európában pedig 5 százalékkal 121 millió dollárra bővült.

Kedden a Tiffany javította idei részvényarányos eredményvárakozását, azt az eddigi 4,50-4,70 dollárról, 4,65-4,80 dollárra változtatta.

Az 1837-ben New Yorkban alapított Tiffany cég július végén 320 üzlettel rendelkezett világszerte, ezen belül 123 boltja volt Észak- és Dél-Amerikában, 90 az ázsiai és csendes-óceáni térségben, 54 Japánban, 48 Európában és öt az Egyesült Arab Emírségekben.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan viseljünk megfelelően egy ékszert? (x)
  Egyedi ékszer, nem mindennapi érzelmek (x)
  Kék fülbevaló, mint a harmónia közvetítője (x)
  Zero waste ékszerek - ilyen van? (x)
  Szimbólumok: mutasd meg, ki vagy! (x)
  Megvásárolták a Tiffany ékszeripari vállalatot
  Mindig a menyasszonyi ruhához válasszunk ékszert!
  Csökkent a Tiffany negyedéves profitja
  Kávézót nyitott a Tiffany
  Szerényen nőttek a Tiffany online eladásai
  Ügynökséget keres a Tiffany
  Illegális weboldalakat perel a Tiffany
  Elutasították a Tiffany fellebbezését az eBay-jel szemben

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...