Hírek
21387 hír az adatbázisban
Gipszkarton falak a Pampers pelenka gyártási hulladékából
Marketinginfo.hu - 2018-08-23 12:26
CSR

A P&G bejelentette 2030-as környezeti-fenntarthatósági céljait.

"Hiszünk abban, hogy képesek vagyunk felelősségteljes döntésekre és fenntartható életmódra ösztönözni vásárlóinkat, miközben továbbra is segítséget nyújtunk nekik termékeinkkel - nyilatkozta David Taylor, a P&G elnök-vezérigazgatója. - A fogyasztók a nagy márkáktól nemcsak kiváló minőséget várnak el, hanem megoldásokat a világ legösszetettebb problémáira, és ha jobban belegondolunk, ez az igény érthető, hiszen globális szinten naponta közel ötmilliárd embert érünk el termékeinkkel, a lehetőségünk tehát valóban megvan a változtatásra."

A P&G régóta ismert arról, hogy olyan innovatív megoldásokat vezet be, amellyel képes csökkenteni a vállalat ökológiai lábnyomát. Magyarországi gyáraik meghatározó szerepet töltenek be a cég globális fenntarthatósági céljainak elérésében. A csömöri gyár a vállalat egyik legnagyobb női higiéniás termékeket gyártó üzeme - olyan márkák termékeit gyártják itt, mint az Always, a Discreet vagy a Tampax - és nem mellesleg ez a gyár volt az első, amely 2007-ben megkapta a Zero manufacturing Waste to Landfill elismerést. Az üzemben a termelési hulladékból tömörített burkolólapot készítenek.

A cég másik, Gyöngyösön üzemelő gyárában Pampers pelenkákat gyártanak, valamint Oral-B és Braun termékeket szerelnek össze, mindezt a legmagasabb környezetvédelmi előírásoknak megfelelve, beleértve a változatos energia-újrahasznosítást és a hulladék-újrahasznosítást, azaz nem szállítanak hulladékot a hulladéklerakó telepekre. A gyárban a Pampers pelenkák termelési hulladékának egy részét kartondobozokká alakítják, másik része elégetésre kerül, az így termelt energiát pedig újrahasznosítják. A lengyel Gillette gyárban a felesleges műanyag fogantyúk felhasználásával műanyag vállfák készülnek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  500 kilogramm háztartási hulladék személyenként
  A vállalatok több mint 70%-a ismeri a fenntartható fejlődési célokat
  17 milliárd kilogramm zöldséget és gyümölcsöt dobnak ki évente
  3,6 millió a koraszülött kisbabák megsegítésére
  Segítség a legkisebb babáknak
  Pampers a kisbabák életének megmentéseért
  Újra indul az Együtt a babákért CSR kampány
  Sikeres volt a Pampers oltóanyag kampánya
  Tetanusz ellen kampányol a Pampers
  Magyar hozzájárulás is segíti a tetanusz felszámolását
  Designer pelust hoz ki a Pampers

További hírek ebben a kategóriában

Kép: SHARE SHARE-el a természetért
2019-02-18 11:44
Együttműködik az Audi Hungaria é...
1300 fiatal kezdi el pályafutásá...
Kétezer nevezés érkezett az Alko...
A L’Oréal ismét a vállalat...