Hírek
22817 hír az adatbázisban
Fesztiválózóból adományozó
Marketinginfo.hu - 2018-08-17 09:04
Outdoor/indoor

Hatalmas sikert ért el a Sziget Fesztiválon az Út a Mosolyért Alapítvány nagyszabású adományozó kampánya, a "Megérteni. Elfogadni. Segíteni.".

A kezdeményezés célja, hogy közel hozza és megismertesse a fesztiválozókkal az autizmust, valamint, hogy az Autisták Országos Szövetségével összefogva létrehozza Magyarország első Autista Krízis Házát és Oktatási Központját.

A Telekom VOLT Fesztivál, majd a Balaton Sound után a Szigeten is arra buzdította az Út a Mosolyért Alapítvány a fesztiválozókat, hogy a Mosoly útja végén kihelyezett Mosoly falon küldjenek egy-egy kedves üzenetet az autizmussal élő társaiknak, valamint, hogy készítsenek fotót is a különleges Instagram kerettel, amit a #fesztiválozzamosolyért hashtag-gel oszthattak meg közösségi média felületeiken. A MOL pedig minden hashtag után 100 Ft-tal támogatja az alapítvány célkitűzését.

Az Út a Mosolyért Alapítvány kezdeményezésének célja, hogy az Autisták Országos Szövetségével összefogva, megépülhessen az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ. Az intézményben szakszerű és hatékony segítséget nyújthatnak majd a súlyos autizmussal élőknek és családtagjaiknak, valamint tanulási lehetőséget, tapasztalatszerzést biztosíthatnak a szakemberek számára.

Gubcsó Balázs az alapítvány kuratóriumi tagja elmondta: "Az előző két fesztiválon is nagy öröm volt látni, milyen sok fiatalt szólíthattunk meg, hogy milyen szívesen álltak a fesztiválozók a jó ügy mellé. A Szigeten pedig még nagyobb nyitottsággal találkozhattunk, aminek köszönhetően megdupláztuk hashtag-es támogatóink számát."

A "Megérteni. Elfogadni. Segíteni." kampány a Strand Fesztiválon zárja a nyarat. Zamárdiban még több aktivitással várja a kilátogatókat: a nagy sikert aratott Mosoly útja, és a Mosoly fal mellett ott lesz a Soundon megismert fotókabin és a Sziget egyik slágere, az Instagram keret. A balaton-parti fesztivál különlegességét pedig az a 30.000 darab feliratozott szélforgó adja majd, amelyek közül minden elfogadott darab után a MOL újabb 100 Ft-ot adományoz majd az alapítvány számára.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az ibis szállodamárka a Szigeten
  Dubicz borok a Sziget-fesztiválokon
  Újrahasznosított reklámponyvából készült bútorok
  Rekord a Szigeten található ALDI-üzletben
  Készpénzmentes Sziget
  A Mercedes-Benz kilátása a Sziget nagyszínpadra
  A Zwack Unicum a Szigeten
  A halfogyasztást népszerűsítik a fesztiválon
  Ehető tányér és napelemes tusoló a Szigeten
  Állatvédők a Sziget Fesztiválon
  A Sláger FM a Szigeten

További hírek ebben a kategóriában

Falfestmény az egészségügyi dolg...
Az Egyesült Királyság stabil mob...
Megszépült Kelenföldön a vasútál...
A Coca-Cola különleges plakátjai...