Hírek
23632 hír az adatbázisban
Voltaren kampányát a Progressive jegyzi
Marketinginfo.hu - 2018-08-16 13:48
Outdoor/indoor

A Progressive Reklámügynökség bonyolítja a Voltaren Emulgel Forte idei integrált kommunikációs kampányát, a médiaügynökség a Mediacom, míg a PR-feladatokat a VIPR látja el.

Az 50 év felettiek 80%-át érintik mozgásszervi problémák Magyarországon, viszont csak a felnőtt lakosság 53%-a használ fájdalomcsillapító tartalmú gélt ennek kezelésére. A kategóriájában piacvezető Voltaren Emulgel Forte már évek óta dolgozik a Progressive-vel, hogy növelje a márka piaci részesedését. Idén a cél egy olyan, márkaaktivációra épülő hosszú távú integrált kampány kialakítása volt, amely több éven keresztül összekapcsolja a márkát a fájdalomnélküli mozgással az idősebb korban is, és képes biztosítani a brand folyamatos növekedését a célcsoportban.

A kreatív koncepció a Magyar Nyugdíjasok Egyesületének Országos Szövetsége (NYOSZ) által életre hívott Szenior-mozgásprogramra épül, amelynek legfontosabb küldetése, hogy minél több idős ember életébe visszahozza a mozgás örömét. Az első év célja 10.000 mozgással töltött óra összegyűjtése a program keretein belül, ez a szám tervek szerint minden évben tovább fog nőni. A kezdeményezéshez szabadon csatlakozhatnak a szépkorúak szervezetei. Az üzeneteke a televízióban, nyomtatott sajtóban, PR-felületeken, és természetesen különböző nyugdíjas rendezvényeken jelennek meg. A kampányhoz csatlakozott például Németh Lajos nyugdíjas meteorológus nagykövetként, aki több rendezvényen motiválja a mozogni vágyókat.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Renault és a Dacia a Generali Gyerek Szigeten
  A Progressive nyerte a Mizo közösségimédia-tenderét
  A Progressive-vel dolgozik a CIB Bank
  A Progressive nyerte a Dr. Oetker Vitalis tenderét
  FMCG-ben erősített a ::progressive::
  LeasePlan a ::progressive::-t választotta
  A Progressive győzött a Kinley tenderén
  A Progressive nyerte a Telekom BTL tenderét
  A Progressive nyerte a Voltaren tenderét
  Sikeres félévet zárt a Progressive

További hírek ebben a kategóriában

Mi minden készíthető famintás al...
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmá...
Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...