Hírek
22762 hír az adatbázisban
Új reklámügynökséget választott az IKO Digital
Marketinginfo.hu - 2018-08-14 12:18
Reklám

A közép-kelet európai régió hét országára szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól.

Feladatuk egy olyan ernyőmárka megalkotása és felépítése lesz, amely Lengyelországtól Bulgáriáig egyet jelent majd a minőségi gaming tartalommal.

Az IKO Digital megbízásából újonnan felépítendő márka magában foglalja a régiós gamer célcsoportoknak szóló rendezvények és sportközvetítések szervezését, mobil és webes on demand videóplatformok indítását, valamint tévéműsorok gyártását gaming és e-sport témakörben. A hazai és régiós tervek között szerepel ezen kívül, a már bejegyzett Gaming és eSport Sportági Szövetségen (röviden "GeS"-en) keresztül hivatalos e-sport szakosztályok létrehozása vezető sportklubokkal együttműködésben.

A GeS támogatásával és szervezésében szeretné meghirdetni az IKO Digital a magyar e-sport bajnokságot olyan változatos játékokkal, mint a Counter Strike: Global Offensive (CS:GO), a Player Unknown Battlegrounds (PUBG), a Fortnite, az Overwatch, Call of Duty, valamint a Formula 1 és a FIFA.

Szalai Ádám, az IKO Digital Gaming és Esport divíziójának vezetője szerint az új márka elindításával azt szeretnék elérni, hogy minden platformon kiváló tartalmakat tudjanak szolgáltatni a közép-kelet európai régió minden felhasználójának, és neves üzleti partnerek bevonásával megteremtsék a minőségi gaming kultúra alapjait. "A 14-36 éves korosztály életének meghatározó része az online játékokkal töltött idő, amely ma már nem csak kikapcsolódási, szórakozási lehetőség, hanem egyedi tartalomforrás, pénzkereseti lehetőség, sőt akár életpályamodell is a számukra. Gyakran mondják, hogy ez a leg&iac ute;géretesebb jövőbeli iparág, ami már megérkezett, csak még nem fogtuk fel, hogy itt van. Az IKO jelenleg is aktív régiós jelenlétére alapozva és a tőlünk megszokott professzionális megközelítésünk segítségével szeretnénk ezt még inkább tudatosítani és mind minőségi, mind mennyiségi dimenziókban is magasabb szintre emelni a piacot" - tette hozzá.

Nagy László, az ACG Reklámügynökség kreatívigazgatója elmondta: "Az IKO Digital megbízásával egy világszerte 2 milliárd, Magyarországon pedig 1 millió játékost felölelő, nagy lehetőségeket rejtő piacon építhetünk fel egy minőségi online tartalmakat kínáló régiós ernyőmárkát. Rendkívül büszke vagyok a partnerségre, és dedikált csapatunkkal együtt személy szerint is nagyon várom, hogy megkezdhessük a közös munkát, amelynek során végre bevethetjük azokat a képességeinket, amelyek a gaming és a kommunikáció területén is nélkülözhetetlenek: a stratégiai gondolkodásmódot, a gyors reagálást és a kreativitást."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az ACG átcsoportosítja 2018-as versenynevezési költségvetését
  Hasbro-tendert nyert az ACG
  Idén is tarolt az ACG
  Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt. lead ügynöksége
  Az ACG a hazai tervezőkért

További hírek ebben a kategóriában

Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...
Fa vágódeszka, műanyag vágólap &...
A Japán Starbucks tavasszal új F...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...