Hírek
22365 hír az adatbázisban
A halfogyasztást népszerűsítik a fesztiválon
Marketinginfo.hu + MTI - 2018-08-13 09:59
PR

Friss, magyar tógazdaságokból származó napi ezer adag hallal népszerűsíti a halfogyasztást az Agrármarketing Centrum (AMC) a Kapj rá! kampányban a Sziget fesztiválon, a borfaluban.

Ondré Péter, az AMC ügyvezető igazgatója elmondta, hogy hideg halételekkel, halpástétommal, grillezett és rántott halakkal, például pisztránggal, ponttyal és harcsafalatokkal várják a fesztiválon a fiatalokat.

Kiemelte, hogy Magyarországon mintegy 25 ezer hektáron folyik tógazdasági haltenyésztés. Az ország ponty és az afrikai harcsa előállításban az uniós piacokon vezetőnek számít.

Kitért arra is, hogy az Európai Unióban (EU) az átlag halfogyasztás 20 kilogramm, míg a magyarok évente kevesebb mint 5 kilogrammot fogyasztanak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Dísznövényeket népszerűsítő kezdeményezés indult
  Az ibis szállodamárka a Szigeten
  Dubicz borok a Sziget-fesztiválokon
  Fesztiválózóból adományozó
  Rekord a Szigeten található ALDI-üzletben
  A Mercedes-Benz kilátása a Sziget nagyszínpadra
  Ehető tányér és napelemes tusoló a Szigeten
  Állatvédők a Sziget Fesztiválon
  A Sláger FM a Szigeten
  Az Auchan is fesztivál üzemmódra kapcsol a Sziget idején
  Frida Kahlo élményfestés a Szigeten
  Közös nyári promóciót indított a Coca-Cola és a Sziget
  Az MVM installációkkal, játékokkal jelent meg a Szigeten
  Kampány népszerűsíti a halfogyasztást
  Olimpikonokkal népszerűsítik a halfogyasztást

További hírek ebben a kategóriában

Hasznos tippek a vezetéssel szem...
Tippek - Hogyan tartsuk melegen ...
Az autó feketedoboza, menetrögzí...
Hasznos tanácsok kerítésválasztá...