Hírek
21148 hír az adatbázisban
A Starbucks és az Alibaba stratégiai megállapodást kötött
Marketinginfo.hu + MTI - 2018-08-09 14:50
Márkák

A célja a kínai kávézási szolgáltatások és a kávézók vendégeinek nyújtott kávézási élmény átformálása.

A Starbucks Coffee Company és az Alibaba Group Holding Ltd. bejelentette, hogy együttműködésük elmélyítése érdekében "Új kiskereskedelmi" stratégiai partnerségi megállapodást kötöttek, amelynek célja a kínai kávézási szolgáltatások átalakítása, és amely ugyanakkor lehetővé teszi, hogy a Starbucks vendégei Kínában is bárhol átélhessék a "Starbucks élményt". A Starbucks beszámolt új terveiről, miszerint az Alibaba ökoszisztémájának kulcsfontosságú üzleti egységeivel (ideértve az Ele.me-t, a Hema-t, a Tmallt, a Taobaot és az Alipay-t) együttműködve 2018 szeptemberében elindít egy kísérleti házhozszállítási szolgáltatást. E célból felállít egy új egységet "Starbucks Delivery Kitchens" néven, amely a házhozszállítási szolgáltatás keretében megrendelt italokat/ételeket készíti el, továbbá kínai partnerének támogatásával több platform integrálása révén létrehoz egy különleges, virtuális Starbucks üzletet, amely páratlan és tökéletesen személyre szabott online "Starbucks élményt" biztosít a cég kínai ügyfeleinek.

"A több mint 45000 kínai partnerünk segítségével biztosított kiemelkedő vásárlói élménynek köszönhetően a Starbucks Kínában gyorsabban növekszik, és több innovatív projektet valósít meg, mint bárhol máshol a világon" - mondta el Kevin Johnson, a Starbucks Coffee Company elnök-vezérigazgatója.

"Az Alibabával létrejött, mindkét fél számára számos változást hozó, szoros együttműködés révén lehetőségünk nyílik arra, hogy átalakítsuk a kiskereskedelmi
üzletmenetet, így a megállapodás fontos mérföldkő számunkra a kínai fogyasztók várakozásaink felülmúlását célzó erőfeszítéseink szempontjából. A Starbucks China minden bizonnyal követendő példa lesz szervezetünkben, és én biztos vagyok abban, hogy a Starbucks kínai csapata sikeresen megvalósítja a tervezett újításokat, tovább
növelve a Starbucks élmény intenzitását."

Daniel Zhang, az Alibaba Csoport vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: "A Starbucks jóval több, mint egy kiváló kávét kínáló kávézó, és cégeink elkötelezettek annak a közösen kialakított elképzelésnek a megvalósítása iránt, melynek célja a kínai kávézási kultúra innováció és új technológiák bevezetése révén való átformálása. Az Alibaba nagy izgalommal tekint a Starbucks-szal folytatott együttműködés kiterjesztése elé, melynek keretében modern, Új kiskereskedelmi infrastruktúránkra és erős digitális
pozícióinkra támaszkodva kiemelkedő élményben részesíthetjük fogyasztóinknak. Ez az új együttműködési megállapodás is igazolja Új kiskereskedelmi stratégiánk sikerét."

(OTS-MTI)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új ügyvezető alelnök és pénzügyi igazgató a Starbucks-nál
  A Nestlé és a Starbucks megállapodtak
  Európa lett a kínai befektetők kedvence
  Alibaba és a Marriott a kínai turizmusért
  Starbucks siker az Instagramon
  Ismét bővül a Starbucks Magyarország
  Sajtos Frapuccino a Starbucks-tól
  Starbucks kiadású cipő a Nike-tól
  Egyre népszerűbb az Order&Pay a Starbucksnál
  Kávéscsészékből karácsonyi installáció
  Irodát nyit Európában az Alibaba

További hírek ebben a kategóriában

Még egy gyárat építene az Egyesü...
Megszűnhet a Joon légitársaság
Bővült a Borsodi Sörgyár értékes...
A GM 65 év után bezárhatja kanad...