Hírek
22024 hír az adatbázisban
A Coca-Cola a környezetért
Marketinginfo.hu + MTI - 2018-08-03 12:05
CSR

A Coca-Cola Magyarország 20 százalékkal csökkenti a műanyag palackjai súlyát és 40 százalékra növeli azok újrahasznosított alapanyagtartalmát 2020-ra.

A tájékoztatás szerint az üdítőitalgyártó a hamarosan befejeződő programjában 500 millió forintot költ innovatív, környezetkímélő csomagolási technológiák bevezetésére.

Ennek részeként, többek között, az idén 10 százalékkal csökken a NaturAqua ásványvizek, illetve az év második felétől pedig 13 százalékkal a 0,5 literes üdítőitalos palackok súlya. Az intézkedések hatására összességében 4 százalékkal csökken a cég által felhasznált műanyag mennyisége.

A cég fenntarthatósági stratégiája szerint 2020-ig összességében legalább 20 százalékkal csökken majd a palackok átlagsúlya 2010-hez képest. A vállalat ezen felül a palackjai gyártásához felhasznált újrahasznosított műanyag mennyiségét is szeretné megduplázni, a tervek szerint 2020-ra 40 százalékra nő a jelenlegi 20 százalékos arány - közölte a Coca-Cola Magyarország.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Több műanyagrészecskét esznek meg az emberek átlagosan
  Új értékesítési igazgató a Coca-Cola HBC Magyarországnál
  A Lenor termékek csomagolása újrahasznosított anyagból
  Coca-Cola x Highlights of Hungary
  Nemzetközi szövetség alakult a műanyagszennyezés felszámolására
  Kalóriamentes italok a Coca-Colától
  Jóságra buzdítanak a Coca-Cola interaktív plakátjai
  Gyanús vegyületek és E-számok a szervezetünkben
  A Coca-Cola karácsonyi karaván a Mikulással és manóival
  A Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampánya
  Új közkapcsolati és kommunikációs igazgató a Coca-Cola-nál
  A Coca-Cola újabb promóciója
  Új kereskedelmi vezető a Coca-Cola-nál
  Úsznak a cégek a műanyagban
  Közel kétezer jelölt szeretne a Coca-Cola új plakátarca lenni
  A Coca-Cola plakátarca
  A Coca-Cola CSR programjaiért felel a magyarországi kommunikációs igazgató
  Partihangulat a villamosmegállóban a Coca-Cola-val
  Új növényi italcsalád a Coca-Cola Magyarországtól
  Közös nyári promóciót indított a Coca-Cola és a Sziget
  Új ízzel debütált a Sprite
  Új weboldal indult a tudatosabb táplálkozási szokásokról
  Márkázott tartalomkampányt indított a Coca-Cola

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Wizz Air A WIZZ Youth Challenge
2019-08-08 12:56
A BMW Group duális szakképzést i...
Mi motiválja az Airzone munkatár...
A SodaStream üdvözli a PlasticFr...
A LEGO Csoport és a National Geo...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...