Hírek
21141 hír az adatbázisban
A dm 10 százalékos növekedéssel zárta az első félévet
Marketinginfo.hu - 2018-07-24 16:37
Kereskedelem

A dm Kft. 2018. március 31-én ismét kétszámjegyű, 10 százalékos forgalomemelkedéssel zárta gazdasági évének első félévét, ez 166 millió eurós forgalmat jelent.

A vállalat ausztriai cégcsoportja, amelynek tagjai Ausztria, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, Macedónia és Olaszország +8,4 százalékos növekedést ért el 1265 millió eurós forgalommal. A vállalatcsoport ezt az eredményt összesen 1592 üzlettel és 19 002 dolgozóval érte el az elmúlt hat hónapban. A Németországot is magába foglaló teljes konszern szintjén is pozitívan zárta a dm a félévet: 5348 millió eurós forgalmat tudhat a magáénak, ez 5,2 százalékos növekedést jelent.

A cégcsoport tavaly Olaszország fele is terjeszkedett, jelenleg hét városban érik el a vásárlók a drogériát, idén 35 üzlet nyitása szerepel a tervek között.

A dm bolthálózatának fejlesztése Magyarországon is folyamatos, a boltok felújítása mellett Kistarcsán és Szentgotthárdon terjeszkedett a dm új üzletekkel 2017 végén, tavasszal pedig Miskolcon, Budapesten az Illatos úton, illetve az Aréna Mall-ban nyitnak teljesen új üzletet.

Törzsvásárlói program "újratöltve"

Az active beauty programot 2009-ben vezette be a dm, a vásárlók sokrétű kedvezményrendszerrel találkozhattak. Az elmúlt évek kisebb-nagyobb változásai után 2018-ban a program jelentősen megújul, ennek legfőbb oka, hogy új adatvédelmi rendelet lép életbe. A változások során a törzsvásárlói program és a dm tartós ár koncepciója még inkább összhangba kerül, a program tovább egyszerűsödik. A pontok gyűjtése nem változik, a pontok azonban forintra váltható kedvezményt érnek, amely a vásárlás végösszegéből levonható. A dm bababónusz program jelenlegi formájától elbúcsúzik a vállalat, a családokkal, kismamákkal történő kapcsolattartás magasabb szintre lép. Új lehetőségeket kínálnak számukra, és folyamatosan direktben kommunikálnak velük rendezvényeken, vevőtalálkozókon, nyereményjátékok és partneri együttműködések formájában.

Rövidtávú árcsökkenés helyett tartós árak

A dm továbbra is elkötelezett a tartós árak kialakítása mellett, így a rövidtávú akciók helyett cél, hogy a tartós árak a lehető legszélesebb szortimentben legyenek elérhetőek. A vállalat az árak tartós csökkentésével hosszú távú befektetésben gondolkodik, hogy erősítse a vásárlók bizalmát. A cél, hogy minél többen megtapasztalják a tartós árak előnyeit.

Képzett drogeristákkal erősíti szakkompetenciáját a dm, a kamara bejegyezte a szakmát

Október végén zárta le a dm egy éven át tartó nemzetközi drogerista képzését, az úttörő kezdeményezés célja, hogy a szakma Közép-Európában is a képzési paletta része legyen. A programot a dm az Osztrák Gazdasági Kamara és a WIFI Salzburg gazdaságfejlesztési intézettel együttműködve fejlesztette ki. A program hosszú távú célja ezen szakkompetencia kialakításával megkülönböztetni a piacon a drogériát.
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara márciusban elfogadta, és nyilvántartásba vette a "Drogerista" megnevezésű felnőttképzési szakmai programkövetelményt.

Negyedszerre is a legvonzóbb munkaadó a dm

Az évet két fontos díj elnyerésével indította a vállalat: a dm pécsi Árkád bevásárló központban levő üzlete megkapta az Év boltja 2018 címet, az elismerést a drogéria a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, különleges megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevételével érdemelte ki. Egy munkáltatói díjnak is örülhetett a dm tavasszal: sorozatban negyedik alkalommal kapta meg a legvonzóbb munkáltatónak járó díjat, ezzel bekerült a Randstad "hírességek csarnokába": négyszeres címvédőként idén nívódíjat kapott. A díj jól mutatja a vállalat elköteleződését ezen a területen.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Forgalomnövekedést ért el a dm
  Bio paleo müzlit hívott vissza a dm
  Új exkluzív dm márka Lukas Podolskival
  Új játékelemeket kapott dm pályázat fődíjas ovija
  Megbízható munkaadó díjat nyert a dm
  A dm varázslatos világba invitálta a szépség nagyköveteit
  A dm elindította az online értékesítést
  Környezetbarát táskák használatára buzdít a dm
  Gyümölcsös bébiételt vont ki a forgalomból a dm
  Kétszámjegyű növekedés a dm-nél
  Családi fesztivállal búcsúztatta a nyarat a dm

További hírek ebben a kategóriában

Szépséghibás gyümölcsöt és zölds...
Fajátékok a Lidl-től karácsonyra
Szalmonellával szennyezett fűsze...
Egyre több a prémium termék az ü...