A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a fogyasztók számára, a márka sajátos világát, s egyben fő üzenetét.
A június 15. és szeptember 2. közt futó kampány koncepcióját - "Csak a chill" - tükrözően, széles média- és eszközhasználatot vonultat fel (a klasszikus online megjelenésektől a közösségi médián és eseménykommunikáción keresztül a nyereményjátékig bezárólag) nem mindennapi aktivitásokat is felkínálva.
A "Somersby. Csak a chill" üzenettel futó promóciós kampánnyal, egy termékkóstoltatással egybekötött roadshow keretén belül, sok helyen találkozhatunk a fővárosban. Ha egy chillesre brandigelt VW kisbuszon akad meg a szemünk, akkor ott helyben le is pihenhetünk egy kis Somersby-t kortyolgatva és már is a nyugalom szigetének hangulatában érezhetjük magunkat, kiszakadva az állandó rohanásból, és a szürke hétköznapi robotból.
Ádám Marianna, a 1080P Reklámügynökség client service directora szerint: "A sok aktivitást előirányzó márka aktivációk mellett mindenkinek felüdítő lehet egy-egy pihentető esemény is. A rohanós, program-hajszolós nyárban a fárasztó aktív programok mellett miért ne lehetne kitűzött programpont a barátokkal való közös pihenés is? A Somersby promóciós kampányában erre is hangsúlyt fektettünk a Rukkel-tónál megrendezett wakeboard hétvégék, unikornis-flamingó csata, Flip-Flop futás vagy az Open Air Cinema mellett."