"Egy nő kisugárzásához, magabiztosságához és jó közérzetéhez nagy mértékben hozzájárul, hogy szépnek érezze magát, amit a fesztiválkörülmények között nem mindig olyan könnyű biztosítani. Ezért találtuk ki négy évvel ezelőtt a Rossmann Szépségszigetet, ahol térítésmentesen hajat és sminket biztosítottunk a látogatóknak. Évről évre fejlesztettük a szolgáltatásokat, úgyhogy idén már valóságos - bulisminkre és frizurára szakosodott - szépségszalon várja nem csak a lányokat, hanem például menő hajszínezőkkel a fiúkat is" - emelte ki Kadlok Nelli, a Rossmann PR-vezetője.
Jól érzékelhető, ahogy az események infrastruktúrája fejlődik, úgy változik a közönség igénye is. Egyre többen szeretnék ugyan olyan frissnek és ápoltnak érezni magukat a koncertek alatt is, mintha csak otthon lennének a legnagyobb, megszokott kényelemben. Nem véletlenül népszerű a Rossmann Fesztiváldrogériája sem, hiszen ebben egy rendes városi üzlet kicsinyített másaként minden olyan terméket megtalálnak a látogatók, amelyre egy sátorozás, bulizás során szükségük lehet. Sőt, idén még azonnali fotóelőhívással is bővült a szolgáltatási kör.
"A fesztiváldrogéria a VOLT-on, az EFOTT-on, a Balaton Soundon, a Szigeten áll rendelkezésére a közönségnek a nyári fesztiválszezon alatt. A három vízparti fesztiválon - a Balaton Soundon, az EFOTT-on és a Strandon - víziröplabda-pályás sportos aktivitást is szervezünk, míg a Rossmann Beauty Land a VOLT után most Velencére, az EFOTT-ra látogat el, ahol július 10-16. között az egyetemisták legnagyobb találkozóján várja a fiatalokat" - tette hozzá Kadlok Nelli.