Hírek
23526 hír az adatbázisban
Új kreatívügynökséget választott a Coca-Cola
Marketinginfo.hu - 2018-07-09 13:13
Reklám

2018 júniusától a Publicis a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ATL kreatívügynöksége.

A teljes alkoholmentes italportfóliót kínáló vállalat több hónapos, kétfordulós tenderen választotta ki a közkedvelt márkái, köztük a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite, a Kinley, a Cappy, a NaturAqua, a GLACÉAU smartwater, az AdeZ és a FUZETEA márkák ATL kreatívjait készítő ügynökséget.

"Ahogy világszerte, Magyarországon is teljes alkoholmentes italportfóliót kínáló vállalattá alakulunk, a folyamatos fejlesztés és innováció révén egyre több márkát forgalmazunk a szénsavas és a szénsavmentes kategóriákban, emellett a cukor- és kalóriamentes szegmensekben is. A bővülő márkaválaszték pedig egyre komplexebb gondolkodást, egyre kifinomultabb marketingkommunikációs megoldásokat igényel," mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője. "A kreatívtenderen olyan partnert kerestünk, aki friss, innovatív megközelítést és stratégiai gondolkodást ad hozzá hagyományosan markáns marketingkommunikációnkhoz, emellett értékeltük a Publicis javasolta együttműködési modellt is."

"Kétlépcsős tenderen választottuk ki új kreatívügynökségünket: először a közép-kelet-európai regionális csapat szűkítette a mezőnyt a két legjobb pályázóra, majd a hazai tenderfolyamat során úgy döntöttünk, hogy nyártól a Publicis-szel dolgozunk," mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere. "Egy évtizeden keresztül dolgoztunk a McCann Budapest csapatával, köszönjük a munkájukat és további sok sikert kívánunk nekik!"

A megbízás keretében a Publicis felel majd a Coca-Cola Magyarország szénsavas és szénsavmentes üdítőitalainak ATL kommunikációjáért, a kreatív stratégiától, a megvalósításon át a projektmenedzsmentig. A brief a digitális csatornákat és felületeket nem érinti.

"Nagy lelkesedéssel várjuk a közös munkát. Óriási elismerés és lehetőség olyan ikonikus, globális márkákkal dolgozni, mint a Coca-Cola és a portfólió többi tagja. Köszönjük a magyar csapat bizalmát, biztos vagyok abban, hogy egyedi és jövőbemutató megoldásokkal tudjuk a Coca-Cola Magyarország üzleti sikereit támogatni," mondta Urvölgyi Balázs, a Publicis cégvezetője.

A Publicis megbízása határozatlan idejű.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új kereskedelmi vezető a Coca-Cola-nál
  A Coca-Cola CSR programjaiért felel a magyarországi kommunikációs igazgató
  Partihangulat a villamosmegállóban a Coca-Cola-val
  Közös nyári promóciót indított a Coca-Cola és a Sziget
  Ismét teljes létszámú a Magyar Reklámszövetség 24 tagú Elnöksége
  Márkázott tartalomkampányt indított a Coca-Cola
  Az új Coca-Cola zero Lemon
  Debütált a FUZETEA
  Hulladékkezelési stratégia a Coca-Cola-tól
  A Coca-Cola Mediacom-ot választott
  Freddie énekli a Coca-Cola idei dalát

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...