Hírek
23526 hír az adatbázisban
Világklasszis futballsztár bombázta a tévéket
Marketinginfo.hu - 2018-06-27 15:52
Reklám

Összesen több mint 200 millióan nézték meg az LG Electronics (LG) kampányvideóját, amely prémium nanocellás televíziókon mutatja be a betekintési szögek jelentőségét.

A kisfilmben, amely három héten keresztül vezette az Ad Age vírusvideó-toplistáját, a brazil labdarúgó, Kaká teszteli a vállalat készülékeit, összehasonlítva azokat a hagyományos LCD tévékkel.

Az "LG Nano Cell Super Challenge", azaz LG nanocella-szuperkihívás című videó a legnagyobb közösségimédia-felületeken - a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon - április 30-án jelent meg. A közzététel óta napi 6,6 millió megtekintést ért el, ezzel pedig az LG első olyan reklámfilmje lett, amely elérte a 200 milliós nézettséget. A nanocella-szuperkihívás május első hetétől kezdve három hétig vezette az Ad Age nemzetközi kereskedelmi magazin vírusvideó-toplistáját.

A brazil futballszupersztár, Kaká főszereplésével a videó látványosan szemlélteti a betekintési szög jelentőségét a színmegjelenítésben, vagyis azt, hogy a tévét oldalról nézve is jó képminőségben élvezhessük. A tesztben két, televíziókból összeállított videofalat hasonlítanak össze: az egyik az LG prémium nanocellás Super UHD televízióiból, a másik hagyományos LCD kijelzőkből áll.

Kaká feladata az volt, hogy a labdát a videofalon megjelenő színes négyzetekbe irányítsa, 60 fokos szögből elrúgva. A világklasszis labdarúgó a kihívást gyorsan teljesítette, amikor az LG nanocellás tévéire célzott - hiszen ott a színek oldalról nézve is változatlanok - , a hagyományos LCD tévék esetében azonban gondjai akadtak.

Az eltérő eredmények magyarázata, hogy széles betekintési szögek esetén a hagyományos LCD készülékek színmegjelenítése és kontrasztjai romlanak, ami erősen befolyásolja a tévénézési élményt. Ezzel szemben akár szemből, akár 60 fokos szögből nézzük a hozzávetőlegesen egy nanométer átmérőjű részecskékből építkező nanocellás LG képernyőket, mindig élethű, konzisztens színeket látunk. A széles betekintési szögek a hétköznapokban különösen akkor jelentenek előnyt, amikor számos családtaggal, nagyobb társasággal nézünk tévét a nappaliban, vagy egy közösségi helyen. Nem véletlen tehát, hogy televízióvásárláskor a betekintési szögek egyre fontosabb szempontot jelentenek, hiszen nem mindegy, hogy a színek csak szemből, vagy oldalról nézve is jól látszanak-e a képernyőn.

A videó időzítése nem véletlen: az idei labdarúgó-világbajnokságra készülve az LG különös figyelmet fordít a prémium televíziók népszerűsítésére. Az M4 Sport a világbajnokság hazai partnereként HD-ben közvetíti a mérkőzéseket, melyeket az LG tévéken akár 4K minőségben is élvezhetünk a felskálázásnak, azaz az eredeti kép feljavításának köszönhetően.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Idei legjobb negyedévét zárta az LG
  A BTS lett az LG mobilüzletágának partnere
  Az LG a 2018-as ISE-n mutatja be a kereskedelmi kijelzőit
  Az LG és a HERE az önvezető autók jövőért
  Az LG új márkát hozott létre
  Légkondival segít az LG a Vöröskeresztnek
  Budapesten feketézett az LG
  Az LG adományából vált klimatizálttá a gyermekkórház
  A mobiltelefon üzletág növelte az LG nyereségét

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...