Hírek
23556 hír az adatbázisban
Észak-amerikai útvonalait bemutató kampány a Lufthansa-tól
Marketinginfo.hu - 2018-06-27 13:08
Promóció

Átfogó marketing- és pr kampányt indított a Lufthansa Magyarországon: az aktivitások középpontjában a Lufthansa észak-amerikai célállomásai.

Észak-Amerika a legkedveltebb kontinens a Budapestről induló utazóközönség körében: az interkontinentális útvonalak közül az USA-ba és Kanadába repülnek a legtöbben - évente több mint félmilliónyian. Közülük évek óta a Lufthansa Csoport járatait választják a legtöbben, tavaly 10-ből négy utas a Lufthansa Csoporttal repült.

A kampány időszaka alatt minden résztvevő egy 10 000 forint értékű kedvezménykupont kap, amelyet bármely, akár Európán belüli Lufthansa-repülőjegyre beválthat július 15-ig.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Több mint negyven repülőgépét végleg kivonja a flottából a Lufthansa
  Új globális kampány a Lufthansa-tól
  A Müncheni repülőtér és a Lufthansa humanoid robot
  100 éves a Lufthansa darulogója
  Lufthansa adomány minden fedélzeti vásárlás után
  Budapesti söröző a Lufthansa sörtérképén
  Több ezer embert vesz fel a Lufthansa
  A Lufthansa segélyszállítmányt vitt Puerto Ricóba
  Ötven éve repül Budapestre a Lufthansa

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t