Hírek
23556 hír az adatbázisban
A FINO legújabb kampánya
Marketinginfo.hu - 2018-06-19 15:44
Promóció

A kaposvári székhelyű, családi tejtermékgyártó 2017-ben bízta meg a Republic Groupot egy integrált rebranding és termékbevezetési kampánnyal, melynek teljeskörű kivitelezését az idén 21 éves ügynökség látta el.

Az együttműködés keretében új és a szektorban teljesen egyedi csomagolás design, valamint egy 360 fokos kommunikációs kampány valósult meg. A rebranding befejezéseként a FINO egy nyereményjátékot indított. A "Keresd a matricás Fino terméket" nyereményjáték szerencsés győztesei kisorsolásra kerültek: egy vásárló egy millió forinttal, ötszázan pedig ezer forinttal lettek gazdagabbak.

Hazánk első, emelt fehérjés tejtermékcsaládját a 100%-ban magyar, családi vállalat vezette be egyidejűleg a márka teljeskörű megújításával. A termékbevezetés zárásaként a FINO és a Republic Group egy országos nyereményjátékot indított, melyhez egyedi matricákkal ellátott csomagolások is készültek. A játék nyertesei az elmúlt időszakban vehették át a pénzjutalmakat.

A FINO és a Republic Group még 2017 őszén kezdte el a közös munkát. A tendert nyert ügynökség a márkapozicionálást és innovatív csomagolástervezést követően egy ATL, BTL és rendezvényszervezési feladatokat is tartalmazó nagy volumenű kampányt valósított meg. A FINO nagyköveteként olyan híresség csatlakozott a projekthez, mint Wossala Rozina, akivel egy két részes branded content videósorozat is készült (A Bestia Somogyban), valamint a sajtótájékoztató háziasszonyaként is csatlakozott a kampányhoz. Rozina mellett a kampány dietetikus nagykövete, Abonyi Orsi is részt vett a projektben annak érdekében, hogy az egészséges táplálkozás, valamint a fehérjefogyasztás fontosságára hívja fel a figyelmet. A bevezetőkampány részeként az online (ppc) platformok, televíziós szponzoráció, PR kommunikáció, POS kampány és nyereményjáték is a hatékony elérésben játszottak szerepet.

"A kreatív koncepció kialakítását követően a teljes arculatváltás állt a fő fókuszban, melynek stratégiai lépéseiben nagy szerepet játszott a márka hagyományőrző és egyben innovatív mivolta, illetve maga a környezet, ahol a FINO termékei készülnek. A Republic Group kreatív csapata a FINO termékcsalád külső designjának megújulását valósította meg a kooperáció során, melyet a csillagos égboltú, dombos somogyi táj ihletett." - árulta el Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Pilkington és a Republic Group folytatja a közös munkát
  A Republic Group lett az Allee lead ügynöksége
  Évente 116 millió tonna tej és tejtermék vész kárba
  A tejtermékek fogyasztása csökkentheti a szívbetegség kockázatát
  A közösségi média és családi termék előnyben
  Új termékcsaláddal robbant a hazai piacon a FINO

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t