Hírek
23556 hír az adatbázisban
Hiányzó betűkkel hív véradásra mindenkit az E.ON
Marketinginfo.hu - 2018-06-14 09:33
Outdoor/indoor

Az E.ON a vércsoportokat jelző betűk ideiglenes eltüntetésével szeretné felhívni a figyelmet a véradás fontosságára egy héten keresztül a Nemzetközi Véradó Naphoz kapcsolódóan.

Az E.ON idén először csatlakozik a nemzetközi missingtype véradó kampányhoz, melynek célja, hogy ösztönözze az embereket a véradásra. A június 14-i Nemzetközi Véradó Naphoz kapcsolódva egy héten keresztül az energiavállalat eltávolítja a vércsoportokat szimbolizáló A, B és O betűket logójából a budapesti székházán, a felirataiból a központi épületeiben, weboldalairól, valamint saját belső kommunikációs csatornáiról is, hogy így hívja fel a figyelmet a véradás fontosságára. Június 14-én az E.ON valamennyi munkatársát arra kéri, hogy adjon vért, a mire legtöbb telephelyén lehetőséget is biztosít, hazánkban az Országos Vérellátó Szolgálat segítségével.

"Hogy jobbá tegyük az emberek életét és ezzel egy élhetőbb jövőt teremtsünk meg, szerves része a jövőképünknek és stratégiai irányunknak. Ezért csatlakozik a
missingtype kampányhoz az E.ON teljes csapata valamennyi piacunkon" - mondta Johannes Teyssen, a németországi E.ON SE elnök-vezérigazgatója.

"Büszke vagyok rá, hogy az E.ON az egyetlen vállalat, amely idén első alkalommal csoportszinten támogatja ezt a felelősségteljes kampányt. Fontosnak tartom, hogy segítsünk azokon, akiknek vérre van szükségük, ezért természetesen én is csatlakozom véradó kollégáimhoz június 14-én" - mondta Kiss Attila, az E.ON Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója.

A véradóknak köszönhetően minden másodpercben három vérátömlesztést végeznek világszerte, a vért pedig életmentő eljárásokhoz használják: 54%-át különböző betegségek, például vérrák kezelésére, 33%-át operációknál, 11%-át más eljárásoknál, 5%-át pedig szüléseknél használják fel. Az elmúlt két év során az érzelmekre ható kampánynak köszönhetően számos országban több mint kétszeresére nőtt az önkéntes véradók száma. 2018-ban 21 ország véradó szervezete csatlakozott a #missingtype kampányhoz, ami egymilliárd lehetséges donort je lent.

A minden évben meghirdetett kampányt 2015-ben indította el a brit Országos Egészségügyi Szolgálat (NHS) véradó és transzplantációs szervezete Nagy-Britanniában azzal a céllal, hogy visszafordítsa az utóbbi évtizedben tapasztalt trendet, és megállítsa a véradók számának csökkenését.

Az új véradók száma ugyanis 10 év alatt 28 százalékkal csökkent a világon - ez a tendencia pedig Magyarországra is igaz. Hazánkban a biztonságos betegellátáshoz szükséges vérmennyiség naponta átlagosan 1600-1800 véradó önkéntes segítségnyújtásával biztosítható. Az évi 400 000 egység vérkészítményt nagyságrendileg 260 000 donor adja.

A nyári időszakban évről évre tapasztalható, hogy csökken a véradási kedv a nagy meleg és a sokakat érintő allergiaszezon miatt, ezért nyáron különösen fontos, hogy felhívjuk mindenkinek a figyelmét a véradásra. Az Országos Vérellátó Szolgálat naponta átlagosan 60-70 helyszínen biztosít önkéntes véradásra lehetőséget.

Az E.ON arra buzdítja az egészséges embereket, hogy adjanak vért, és segítsenek ezzel azoknak, akiknek szükségük van rá. Az lehet véradó, aki elmúlt 18, de még nincs 65 éves, testsúlya eléri az 50 kilogrammot és egészségesnek érzi magát. A nők évente 4-szer, a férfiak 5-ször adhatnak vért, két véradás között legalább 56 napnak kell eltelnie.

* Tudta, hogy tíz év alatt nemzetközi szinten 28 százalékkal csökkent a véradók száma? Hogy minden másodpercben három vérátömlesztést végeznek a világon? Hogy Magyarországon a biztonságos betegellátáshoz szükséges vérmennyiség naponta 1600-1800 véradó segítségnyújtásával biztosítható?



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és az E.ON Hungária Zrt. mintaprogramja
  Nyári véradókampány 2019
  4 343 fészektartóval várja az E.ON a gólyákat
  Az Év Indirekt Beszállítója Díj 2018
  Közös véradást szervez a DRV és a Magyar Vöröskereszt
  A PTE és az E.ON stratégiai partnersége újabb területtel bővült
  A tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán
  Itt az elektromos közösségi robogó
  Ehető tányér és napelemes tusoló a Szigeten
  Az E.ON a Balaton Sound-on
  Vért adtak az Apollo Tyres munkatársai
  Idén is megnyitnak a The Walking Dead Vérbutikok
  Véradás az Apollónál
  A közösségi véradás
  Véradással segítettek az Apollo Tyres dolgozói
  Megosztható lesz a véradás
  Menővé tette a kampány a véradást
  Összevont AR - outdoor kampány a véradásért

További hírek ebben a kategóriában

Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...