Hírek
23526 hír az adatbázisban
Valóra váló álmokkal futott be a Sberbank reklámfilmje
Marketinginfo.hu - 2018-06-14 12:48
Reklám

Kutya, kisgyerek, valóra váló álmok és egyedi vizuális megoldások -ezekkel hatnak leginkább a nézőkre a hazai reklámok egy vonatkozó kutatás szerint.

A Synteiq magyar kutató cég neuroscience módszerekkel vizsgálja, hogy a reklámok mennyire képesek megragadni a figyelmet és az érzelmeket. Ebből következtetnek rá, hogy milyen hatékonysággal működnek egyes brandek kreatív spotjai.

A kutatócég legutóbbi felmérésében három reklámspot emelkedett ki a többi közül: a Dulux, a Sberbank és a Vodafone kreatív szakemberei tudták leginkább megszólítani a célközönségüket. Míg a Dulux a gagekkel, a Vodafone pedig kreatív vizuális megoldásokkal operált, a Sberbank a közönség érzelmeire hatott.

A legjobb iparági szpot

A Sberbank reklámspotja több év kihagyás után az első itthon forgatott reklámfilmje volt a vállalatnak. A koncepció arra a márkaüzenetre épült, hogy a Sberbank megbízható és kiszámítható segítséget nyújt az egyéni vágyak és célok megvalósításában a kedvező pénzügyi konstrukcióival.



A Synetiq kutatása szerint a nézők mind érzelmileg, mind tudatosan képesek voltak azonosulni a spot üzeneteivel, kapcsolódni tudtak a szereplőkhöz és vágyaikhoz egyaránt. Az álmok valóra válásáról szóló film elérte, hogy a nézők 36 százaléka emlékezzen a reklámra, és 43 százaléka fontolóra vegye a vállalatot, ami 17 százalékos növekedés a korábbiakhoz képest. Ezzel az eredménnyel a Synetiq kutatásában a Sberbank az iparág legjobb spotját tette le az asztalra, a teljes reklámpalettát tekintve pedig összesítettben a második leghatékonyabb reklámmal bírt a vizsgált időszakban.







NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Golden retriever, a híresen engedelmes fajta (x)
  Az autó értéke attól is függ, hogyan vigyázunk rá! (x)
  Hogyan segíthetsz kutyádnak megnyugodni? (x)
  Védekezzünk hatékonyan az élősködők ellen bolhanyakörvvel! (x)
  Miért érdemes ruhát adni a kutyára? (x)
  A kutyaférgesség természetes módon is gyógyítható (x)
  Kényeztesd kedvenced egészséges kutyakeksszel! (x)
  Kutyaeledel-kisokos kezdő gazdik számára (x)
  A Sberbank tavaszi kampánya
  Hogyan fürdessük meg kutyusunkat? (x)
  Ügynökséget választott a Sberbank
  Szimulált verseny a Sberbanktól

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...