A Samsung legújabb kampányában a Halott Pénz zenekar, az Ördög Nóra - Nánási Pál házaspár, Kovalcsik Ildikó 'Lilu', a CultureGeeks csapata, Simonffy Péter vlogger, Jancsó Péter street fotós és AvianaRahl beauty vlogger mutatják meg, hogy számukra mit jelent az éjszaka, melyek a kedvenc pillanataik ebben a napszakban.
A kampány nemcsak a résztvevők tekintetében színes és sokoldalú, hanem azokban a megoldásokban is, amelyekkel a Samsung a közönséget megszólítja. Június elejétől hatalmas épülethálókon tekinthetők meg Budapesten azok a képek, amelyeket Nánási Pál a Halott Pénz április 6-i koncertjén készített Galaxy S9+ okostelefonnal. Az Instagramon egy izgalmas nyereményjáték keretein belül a felhasználók legemlékezetesebb éjszakai emlékeikről készített képeket oszthatnak meg, amellyel az Éjszakám és a Samsung hashtagek használatával, valamint egy kis szerencsével akár egy Galaxy S9+ telefont is nyerhetnek. Mindeközben olyan feltörekvő vloggerek osztanak meg a Samsung zászlóshajójával készített csúcsminőségű fotókat és videókat arról, hogy számukra mit jelent az éjszaka, mint Simonffy Péter, Jancsó Gergő, AvianaRahl vagy a CultureGeeks.
A Samsung legújabb kampányának arcai a Galaxy S9 és S9+ készülékek lencséjén át, izgalmas fotók és videók segítségével mutatják be, számukra melyek az éjszakáik legmeghatározóbb pillanatai. A kampányhoz a Samsung és a Éjszakám hashtagek segítségével bárki csatlakozhat és megoszthatja a kedvenc éjszakai pillanatait, a legszerencsésebb játékos egy Samsung Galaxy S9+ készülékkel gazdagodhat.