Hírek
23556 hír az adatbázisban
Éjszakai fotókkal kampányol a Samsung
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-06-07 09:36
Outdoor/indoor

Az éjszaka mindenkinek mást jelent, mindenkinek másért fontos. Erre épül a Samsung legújabb, Galaxy S9 és S9+ készülékekhez kapcsolódó kampánya.

A Samsung legújabb kampányában a Halott Pénz zenekar, az Ördög Nóra - Nánási Pál házaspár, Kovalcsik Ildikó 'Lilu', a CultureGeeks csapata, Simonffy Péter vlogger, Jancsó Péter street fotós és AvianaRahl beauty vlogger mutatják meg, hogy számukra mit jelent az éjszaka, melyek a kedvenc pillanataik ebben a napszakban.

A kampány nemcsak a résztvevők tekintetében színes és sokoldalú, hanem azokban a megoldásokban is, amelyekkel a Samsung a közönséget megszólítja. Június elejétől hatalmas épülethálókon tekinthetők meg Budapesten azok a képek, amelyeket Nánási Pál a Halott Pénz április 6-i koncertjén készített Galaxy S9+ okostelefonnal. Az Instagramon egy izgalmas nyereményjáték keretein belül a felhasználók legemlékezetesebb éjszakai emlékeikről készített képeket oszthatnak meg, amellyel az Éjszakám és a Samsung hashtagek használatával, valamint egy kis szerencsével akár egy Galaxy S9+ telefont is nyerhetnek. Mindeközben olyan feltörekvő vloggerek osztanak meg a Samsung zászlóshajójával készített csúcsminőségű fotókat és videókat arról, hogy számukra mit jelent az éjszaka, mint Simonffy Péter, Jancsó Gergő, AvianaRahl vagy a CultureGeeks.

A Samsung legújabb kampányának arcai a Galaxy S9 és S9+ készülékek lencséjén át, izgalmas fotók és videók segítségével mutatják be, számukra melyek az éjszakáik legmeghatározóbb pillanatai. A kampányhoz a Samsung és a Éjszakám hashtagek segítségével bárki csatlakozhat és megoszthatja a kedvenc éjszakai pillanatait, a legszerencsésebb játékos egy Samsung Galaxy S9+ készülékkel gazdagodhat.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megoldások a holnapért program
  Indul a Megoldások a holnapért negyedik szezonja
  Hagyj fel az ócska képkeretekkel, és válassz igazán modern fotófalat! (x)
  A Samsung Electronics teljesítménye csökkent
  Benjamin Braun a Samsung európai marketingvezetője
  A Samsung és a Szépművészeti Múzeum együttműködése
  Hátrányos helyzetűek integrációját segíti a Samsung
  Nem hétköznapi óriásplakát nem hétköznapi órával
  Kreativitás a hirdetésekben
  Akkumulátorokat fog gyártani Gödön a Samsung
  A Samsung aktivitása Rióban
  Samsung-Nestlé összefogás
  Olimpiai reklámfilm a Samsungtól

További hírek ebben a kategóriában

Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...