Hírek
23526 hír az adatbázisban
Elindult a Telenor vállalkozóknak szóló kampánya
Marketinginfo.hu - 2018-06-05 10:23
Reklám

A kisvállalkozói lét valódi arcát bemutató, őszinte hangvételű integrált kommunikációs kampánnyal népszerűsíti a Telenor új, rugalmas üzleti tarifáit.

"Sok ember fejében a kisvállalkozók egyfajta modern hippiként élnek, akik egy bátor döntéstől vezérelve saját kezükbe vették a sorsukat, és az önmegvalósítás útjára léptek. Ezt látjuk a filmekben, és ezt erősítik a reklámok is. A valóság azonban nem ez. - mesélt az új Telenor-kampány hátteréről Civin Péter, a Telenor márka- és marketingkommunikációs igazgatója. - Kisvállalkozónak lenni néha bizony sz...s. Miért nem lehet ezt őszintén kimondani, vagy legalább kifütyülve utalni rá?"

Hosszú évek óta ez a Telenor első kisvállalkozóknak szóló 360 fokos kampánya. A hallgatásnak több oka is volt. "Egyrészt időt akartunk adni, hogy a tavaly elindított új márkahangvételt megszokják az emberek, és hogy az üzleti ügyfeleinknek szóló kommunikációban is erre építhessünk. Másrészt szerettünk volna egy újító szellemű termékkel előrukkolni a kisvállalkozók számára." - mondta Civin Péter.

Rugalmas tarifaváltás, egyszerre lejáró hűségidő, összevonható készülékvásárlási kedvezmények: a Telenor MyBusiness Flexi tarifacsomagok több újdonsága is azt segíti, hogy a kisvállalkozások minél inkább az üzletmenetükre szabhassák előfizetéseiket.

"A rugalmasság a legfontosabb eleme a kommunikációnak. Egyrészt mert ez az új tarifák legfontosabb tulajdonsága, másrészt mert azt tapasztaljuk, hogy a vállalkozók, vállalkozások létezésének elengedhetetlen eleme a rugalmasság - gyakran a hozzánk hasonló nagyvállalatok rugalmatlansága miatt. Harmadrészt - és erre is utal a reklámunk utolsó mondata: "Köszi, hogy tanulhatunk Tőletek", - egyre több az olyan kezdeményezés, ahol a nagyvállalatok megpróbálnak kibújni a bőrükből és rugalmasabb, kisvállalatszerűbb működésre kényszerítik magukat. Ilyen kísérlet a tribe-ok alakítása, vagy a service design módszertan alkalmazása" - tette hozzá a szakember.

"A kampány fejlesztése során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a lakossági kommunikációban megkezdett őszinte és néha provokatív hangvételt átültessük a B2B kommunikációba. A guts&brains DDB (korábbi nevén DDB Sofia) és az Artificial Group közösen dolgozott a megoldáson, és a reakciók alapján úgy látjuk, hogy amellett, hogy az ajánlat releváns a kisvállalkozóknak, a hangvétel és a képi világ jól illeszkedik a lakossági kampányainkhoz. Számunkra a konzisztencia nem csak a beazonosíthatóság szempontjából fontos: bátran vállaljuk mind lakossági, mind vállalati vonalon, hogy mi egy ilyen márka vagyunk. A hitelesség valahol az önazonossággal kezdődik" - mondta Cséky Tímea, a kampányért felelős kommunikációs csapat vezetője.

A tévés kampány 45 másodperces TV filmmel indul, amit később több másik vágat követ. Külön cél volt, hogy a filmben ne a sokszor bemutatott, öltönyös vállalkozók jelenjenek meg, hanem olyan karakterek, akik sokkal jobban tükrözik a valóságot. "Meg akartuk mutatni, hogy nem csak jóképű harmincas asztalosok léteznek, hanem rengeteg a női vállalkozó; sőt, 40 felett sem áll meg az élet." - tette hozzá Cséky Tímea





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Digitális oktatási képzést nyújt pedagógusoknak a HiperSuli
  Kutyabarát munkahellyé vált a Telenor
  Megvannak a Telenor startup-programjának nyertesei
  A Telenorhoz igazolt a Magyar Vöröskereszt
  A világ száz legfenntarthatóbb vállalatátok közt a Telenor
  Megvannak a Telenor Accelerate győztes startupjai
  Megosztható lesz a véradás
  Telenor támogatás a balatoni elsősegélynyújtóknak
  Startupokat támogat a Telenor

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...