A promóció május 7-én indult és 10 héten keresztül, egészen július 15-ig tart.
A Pöttyös idén is izgalmak elé állítja fogyasztóit a "Minden 5. nyer vagy sorsjegyes kódot rejt!" elnevezésű játékával. Az országos promócióban részt vesz minden Pöttyös Túró Rudi, Fitt Pöttyös Túró Rudi, illetve GURU termék is. Az elnevezés értelmében minden ötödik termékkel egy 30 grammos natúr, étbevonatos Pöttyös Túró Rudit nyerhetünk, amennyiben a "TURO RUDI" felirat szerepel a csomagolás belsejében. Ha ezen a helyen egy 9 jegyű kódot látunk, egy gyors regisztráció után - amelyet megtehetünk a www.pottyos.hu oldalon - már pályázhatunk is az értékes nyereményekre.
A márka tavalyi nyári nyereményjátéka egyébként a 2017-es év egyik legjobb aktivitása volt, így "Az év legsikeresebb promóciója" versenyben ezüst díjjal jutalmazták, az ideivel pedig a jubileum miatt még inkább a fogyasztók kedvében szeretne járni.
Mivel a fogyasztók éppen 50 éve gondolják azt, hogy a Pöttyös az igazi, a sorsjegyes játékban az 50-es szám is fontos szerepet kap, hiszen a korábbiaktól eltérően nem óránként, hanem 50 percenként sorsolnak ki egy-egy ajándékot. Akár már egy kódfeltöltéssel megnyerhetjük a vagány Pöttyös strandcuccokat (gumimatrac, napernyő, törölköző, strandtáska) vagy a magas minőségű MOJO termékeket (powerbank, ultra mini BT hangszóró, fejhallgató). Miután a három ajándék közül kiválasztottuk, hogy melyikre pályázunk és feltöltjük a kódot, az online kaparós sorsjegyből rögtön kiderül, hogy mi vagyunk-e a szerencsések vagy sem.
Természetesen, ha az azonnali játékkal nem sikerül nyernünk, pályázhatunk a heti-, illetve a főnyereményekre is. A heti ajándékokhoz egy héten belül négy kódra van szükség, míg a fődíjakhoz a játék ideje alatt tízet kell feltölteni. Olyan értékes nyereményeket szerezhetünk be, mint az iPad Pro 10,5, iPhone X vagy MacBook Air. Fődíjként pedig ötször 1 millió forintot nyerhetnek a szerencsések K&H bankkártyán.
"A Pöttyös márka félévszázados születésnapja alkalmából különleges nyereményjátékkal készültünk és olyan minőségi ajándékokat válogattunk össze, amelyekkel szélesebb körben is örömet szerezhetünk fogyasztóinknak. Reméljük, hogy sokan velünk játszanak majd a tavasz végi, nyár eleji időszakban, hogy a nyaralás alatt már használni is tudják a Pöttyös strandfelszerelést vagy a MOJO és Apple eszközöket." - mondta el Lanczinger Beatrix, a kampány menedzsere.