Hírek
23556 hír az adatbázisban
A Gyulahús legújabb kampánya
Marketinginfo.hu - 2018-05-29 10:45
Márkák

Idén ünnepli 150. születésnapját a gyulai húsipar. A jeles alkalom kommunikációjára tendert írt ki a Gyulahús Kft., melyet a korábbiakhoz hasonlóan, ismételten az Insomnia Reklámügynökség nyert el.

A 2018. május-júniusban látható integrált kampány során a születésnap alkalmából a fogyasztókat is megajándékozzák egy promóció keretein belül. Az AP-kód feltöltésen alapuló játékban másfél millió forint talál gazdára 15 gyulai wellnesshétvége és 150 kolbászkódex mellett.



A reklámfilm elején a fotó eredeti, a képen ifj. Balogh József látható, aki Európa-szerte tette ismertté a Gyulait az 1910-es Brüsszeli Világkiállításon aranyérmet nyert kolbászával.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A húsipari gépek tömítésére mindig oda kell figyelni! (x)
  Húsbavágó kérdések a húsevésről
  Növelte árbevételét tavaly a Gyulahús Kft.
  Bővülő piaci lehetőségek előtt a Gyulahús Kft.
  A távol-keleti piacok felé nyitna a Gyulahús
  Új reklámfilmet készített az Insomnia a Gyulainak

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...