Hírek
22762 hír az adatbázisban
Az ACG átcsoportosítja 2018-as versenynevezési költségvetését
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-05-28 10:30
Reklám

13 év után változtat versenystratégiáján, és átcsoportosítja nevezési költségeit az ACG.

"A tavalyi év a nagy változások és a sikerek éve volt az ACG-ben. 2017-ben szinte minden elnyerhető címet elhoztunk: Év Ügynöksége lettünk az Arany Pengén, vezetjük az M+ listát, valamint a független és a hatékonysági allistákat is, emellett a független ügynökségek között elsők vagyunk az EFFIE hatékonysági világranglistáján, új székházunkat pedig az év irodájának választották. Mindez óriási öröm és büszkeség, de nem kényelmesedtünk el tőle. Miközben új székházba költöztünk, a hatékony és tökéletesen integrált működés érdekében komoly szervezeti átalakításokba kezdtünk. Folyamatosan bővítjük szakmai kompetenciáinkat, új divíziókat nyitunk, és csapatunk nagyszerű szakemberekkel bővült, ami nagy lendületet adott az egész ügynökségnek, így 2018 számunkra egyértelműen a megújulásról és a szakmai fejlődésről szól" - nyilatkozta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezetője.

Az átcsoportosításoknak köszönhetően az ACG minden eddiginél nagyobb kontingenst akkreditál idén a szakmai szempontból legrangosabb Cannes-i Reklámfesztiválra, ahová Nagy László kreatívigazgató vezetésével 8 főt küldenek (5 kreatív és 3 stratégai, illetve client service szakembert). Emellett nagyobb csapatokat delegálnak elismert nemzetközi és hazai fesztiválokra, köztük a BrainBarra is - utóbbival közösen ráadásul Mastermind Sessions néven idén új nemzetközi szintű szakmai képzési programot hoztak létre.

Nagy László kreatívigazgató szerint: "továbbra is fontosak a megmérettetések, a díjak és a belőlük fakadó listahelyezések, de ebben az állandóan változó környezetben talán mindennél fontosabb a jövőbe látás, az átalakulás képessége. Mindkettő komoly költségvetést igényel, és mi - kicsit a versenyzés rovására - most a megújulást és a fejlődést helyeztük fókuszba, erre fordítjuk a lehető legtöbb anyagi forrásunkat. Azt valljuk, hogy a jó szakemberek megtartásához, a tehetséges fiatalok bevonzásához új recept kell: a díjak mellett a kiemelkedő szakmai környezet és a folyamatosan megújuló tudásbázis mára elengedhetetlen."

A döntés az ügynökség managementje szerint abban is segíti az ACG-t, hogy középtávú terveivel összhangban a jövőben tovább bővítse inkubációs programjait, a Brain Bar és a Krea Kortárs Művészeti Iskola partnereként erősítse az oktatás színvonalát, és ezáltal növelje a hazai reklámszakma érdekérvényesítő képességét.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új reklámügynökséget választott az IKO Digital
  Újra magyar cég lett a világ leghatékonyabb ügynöksége
  Hasbro-tendert nyert az ACG
  Ismét az ACG Magyarország legsikeresebb ügynöksége
  Idén is tarolt az ACG
  Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt. lead ügynöksége
  Az ACG a hazai tervezőkért
  Az ACG Budapesté a Hey-Ho márka
  Évfordulós film az ACG-től a Bátor Tábornak
  Díjazták az ACG-t

További hírek ebben a kategóriában

Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...
Fa vágódeszka, műanyag vágólap &...
A Japán Starbucks tavasszal új F...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...