A POS Media és az Omni Marketing Global stratégiai együttműködése
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-05-29 09:03
Outdoor/indoor
A POS Media Europe örömmel jelentette be, hogy 47%-os részesedése eladásával stratégiai partnerségi kapcsolat jött létre az Omni Marketing Global céggel.
Az OMG piacvezető a shopper marketing megoldások területén, Ázsia csendes-óceáni térségében. Az 1998-ban alapított, 8 országban működő európai piacvezető POS Media és az 1993-ban alapított, 16 országban jelen lévő ázsiai piacvezető Omni Marketing Global között létrejött kapcsolat izgalmas lehetőségeket kínál mindkét cég partnereinek és ügyfeleinek. A portfólió tartalma a következő: instore média, sampling és termékbemutatás, hűségprogramok, digitális megoldások és adatelemzés. "Az Omni Marketing Global részesedése a POS Mediában - partnerünkkel a VGI Global Mediaval együtt - minden résztvevő számára stratégiai fontosságú. A teljes management team elkezdte a best practise anyagok és tulajdonosi technológiák megosztását a különböző országok vezetőivel, és hiszünk benne, hogy a csapatok közötti együttműködés óriási növekedési lehetőséget teremt az értékesítés és a profit terén az európai piacokon a POS Media számára napjainkban és a jövőben egyaránt. A társulással az Omni Marketing Global 22 országban lesz jelen, és ezzel további területeket biztosít a szakmai és kreativitás alapú megoldásokra, hogy jobb eredményeket érjünk el az összes marketing és retail partnerünk esetében." - mondta Robert Mebruer (CEO, Omni Marketing Global). A POS Media Group, mint európai piacvezető egyesülve az ázsiai piacvezető OMG-vel egy globális méretű ambíció részévé válik. Azt gondolom, hogy az Omni Marketing Global nagyszerű partner lesz cégünk további növekedésében, és lehetővé válik mindkét fél számára, hogy megosszák egymás és az országok között az új koncepciókat, a best practise példákat, ebből pedig a partnereink fognak profitálni. - mondta Richard van het Bolscher a POS Media Group alapítója és ügyvezető igazgatója, aki megtartja az irányító részesedést.
A POS Media Group szolgáltatások széles körét kínálja point of sale területen a nagy retail hálózatokban, kiegészítve különböző marketing megoldásokkal, mint trade promóció, sampling, mechandising, titkos vásárlás, digitális megoldások, felmérések és komplex tanácsadási szolgáltatás. A cég hat közép-kelet-európai országban működik és két leányvállalattal Nyugat-Európában. A POS Media hosszú távú együttműködésben dolgozik együtt Európa vezető retail hálózataival, a partnerei többek között: Ahold, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro, valamint a Tesco leányvállalata.
Az Omni Marketing Global 1993 óta az vezető stratégiai full service parnere a shoppper marketing megoldások terén nagy retailer hátlózatoknak szerte Ázsia csendes-óceáni térségében, összesen 16 országra kiterjedően. Termékeik és szolgáltatásaik széles skálája kielégíti az ügyfelek igényeit a teljes marketing környezetben, többféle ágazatban és iparágban. Portfóliójuk részei: ActMedia, DemoPower, K2 Insight, Red Basket, StoreMinder, U-Marketing és a Continuity Plus, emellett shopper marketing termékek és szolgáltatások széles tárházát nyújtják, mint például az interaktív szenzoros alapú instore eszközök, termékbemutatók, merchandising, adatbányászat és precíziós marketing programok.
Kapcsolódó cikkek:
A POS Media 20 éves fennállását ünnepli
Új Country Manager a POS Services élén
POS Services, Mondelez, SCA sikerek a nyolcadik POPAI Awards-on
Easy Promo a POS Services-től
Színes pláza bemutató
Köztéren népszerűsítik a K&H kampányát
Újabb instore kampány a POS Services-tõl
Piaggio D24 kampány a POS Services-tõl
|