Hírek
22398 hír az adatbázisban
Gyerekeknek szóló fejlesztőprogram bővítését segíti a Mastercard
Marketinginfo.hu - 2018-05-22 16:43
CSR

A Hogy Vagy Egyesület Hátrányos helyzetű gyerekeknek szóló érzelmi intelligencia-fejlesztő programját segítették a Mastercard munkatársai.

A Mastercard az Önkéntes Központ Alapítvánnyal (ÖKA) együttműködve rendszeresen támogat civil szervezeteket. A Pro Bono Maraton programban a Mastercard marketing-, pénzügyi- és üzletfejlesztési szakértői egy egész napos képzésen, tudásukkal segítik a kiválasztott szervezeteket. Idén a Hogy Vagy Egyesület társadalmi vállalkozási tevékenységének kidolgozásához járultak hozzá.

A Hogy Vagy Egyesületet megalapító fiatal pszichológusok az önreflexiót és érzelemfelismerést célzó, újszerű módszerükkel segítik a hátrányos helyzetű óvodás gyermekeket. Mesék segítségével együtt gondolkodnak el a gyerekekkel arról, mi állhat a szereplők viselkedésének hátterében. Az önkéntesek arra tanítják a kicsiket, hogyan tudják felismerni és feldolgozni saját érzelmeiket, kezelni az indulataikat. Ez az önreflexió az alapja annak, hogy felismerjék társaik motivációit is és empátiával viszonyuljanak egymáshoz.

A foglalkozásoknak jelenleg két VIII. kerületi óvoda biztosít helyszínt. A Hogy Vagy Egyesület célja, hogy a lehetőséghez Budapesten minden gyermek hozzáférhessen. A Mastercard munkatársai olyan üzleti modell kialakításában segítettek, amely a kezdeményezést egy fenntartható társadalmi szolgáltatássá alakítja. Az így keletkező bevétel visszaforgatásával még több, nehéz helyzetű budapesti család ingyenes ellátását tudják biztosítani.

"Olyan szervezetet kerestünk, aminek tevékenysége a lehető legnagyobb társadalmi hatással bír, ezért örömmel dolgoztunk a Hogy Vagy Egyesülettel. A Mastercard csapatával a tudásunk legjavát igyekeztünk átadni és azon voltunk, hogy a szervezet minden üzleti kihívására megoldást találjunk" - mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója, aki maga is előadott a szakmai napon.

"Nagyon jó megélni, hogy a miénktől merőben különböző mindennapokban mozgó, nekünk szinte ismeretlen emberek egy napon keresztül elkötelezetten dolgoznak az ügyünkért. Sokat tanultunk magunkról és a céljainkról, jobban látjuk, hogy milyen teendőink vannak holnap, holnapután és egy év múlva, jó kérdéseket kaptunk. Tulajdonképpen a Mastercard segített kívülről magunkra nézni, amit az egyik legfontosabb értéknek gondolunk a Hogy Vagynál." - mondta Szakadát Sára az egyesület részéről.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az érzelmi intelligencia fejlesztésével az óvodakezdés is könnyebbé válhat
  Az okostelefon nyomkodásával a minőségi időt vesszük el a gyerekektől
  Saját dallamát alkotta meg a Mastercard
  Kiugró siker a kártyás fizetés a balatoni hajókon
  Készpénzmentes Sziget
  Pénztárca helyett karkötő az EFOTT-on
  A Mastercard a zene erejével hozza újra össze az embereket
  Megújult szponzorációs szerződés a Mastercarddal
  A Mastercard – év bankja verseny díjátadás
  "Mastercard - év bankja" verseny
  A Mastercard és a Világélelmezési Program együttműködése
  Rangos elismerést kapott a Mastercard
  Mastercard: az OTP lett az év bankja
  Az automatáknál is terjed az egyérintéses fizetés

További hírek ebben a kategóriában

Kampánnyal hívják fel a figyelme...
A Budapest Airport járványintézk...
Testhőmérséklet mérő kamera a Vo...
Kampányol a Próbakő