Hírek
21387 hír az adatbázisban
A P&G fogyasztói felmérése
Marketinginfo.hu - 2018-05-22 12:58
Kutatás

Elkészült a P&G legfrissebb online fogyasztói felmérése a házimunkák elvégzésének szokásairól és kedveltségéről.

A felmérés alapján egyértelműen a vasalás áll a dobogó felső fokán a leggyűlöltebb házimunkák rangsorában (38%). A következő helyen a konyha takarítása áll (35%), mint a második leginkább időigényes és legtöbb lépésből álló házimunka. A ruhamosás a megkérdezettek többsége szerint jóval egyszerűbb feladat (89%), két válaszadóból közel egy (46%) szerint azonban kifejezetten unalmas és időrabló tevékenység, amit háromból egy ember nemes egyszerűséggel utál elvégezni.

"A mosás önmagában nem hosszadalmas folyamat, mégis rengeteg időt vesz el a mindennapokból, hiszen viszonylag gyakori tevékenységről van szó. Szeretnénk, ha fogyasztóinknak minimális időbe és erőfeszítésébe kerülne a házimunka elvégzése, miközben maximális hatékonyságot kapnak. Az idő, amit nyerünk, a házimunkánál fontosabb dolgokkal is eltölthető." - állítja Malgorzata Mejer, a P&G közép-európai szóvivője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Merre halad a magyar digitális fogyasztó?
  Javult a GfK német fogyasztói hangulatindexe
  Zöldebb iskolát a gyermekeknek
  Pozitív fogyasztás a P&G szemszögéből
  A P&G úttörő szerepe a Cannes Lions-on
  Csúcson a magyar fogyasztói bizalom
  Áprilisban kissé nőtt az üzleti, de nagyot csökkent a fogyasztói bizalom
  Ötéves csúcson a fogyasztói bizalom
  GKI: tízéves csúcson a fogyasztói bizalmi index

További hírek ebben a kategóriában

Nem indulunk el kártya nélkül kü...
Az egyetemi hallgatók harmada má...
Idén a többség nem egyszer akar ...
A magyar munkavállalók stabilnak...